سردار بابایی تاکید کرد

انتقال هنرمندانه ارزش‌های دفاع مقدس عامل استقبال مردم از خاطرات جنگ تحمیلی

رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس گفت: بیان هنرمندانه خاطرات دفاع مقدس موجب می‌­شود که مردم از این خاطرات استقبال کنند.
کد خبر: ۲۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ - 26May 2014

انتقال هنرمندانه ارزش‌های دفاع مقدس عامل استقبال مردم از خاطرات جنگ تحمیلی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سردار "گلعلی بابایی" رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در اختتامیه سومین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس استان قزوین با ابراز خوشحالی از روایت خاطرات دفاع مقدس توسط رزمندگان گفت: دغدغهٔ حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس انتقال میراث گرانقدر فرهنگ مقاومت به آیندگان است.

وی افزود: روایت­های مرتبط با عملیات بیت­ المقدس به نقل از فرماندهان نظامی ایران و عراق از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار بابایی تصریح کرد: تاریخ عملیات الی بیت المقدس تاریخ بسیار جذاب و خواندنی است که همه بخصوص هنرمندان در نشر و اشاعه آن همت کنند.

وی خاطرنشان کرد: از متولیان و هنرمندان استان قزوین می­خواهم تاریخ دفاع مقدس استان و نقش مردم در جنگ را خوب و هنرمندانه به نگارش دربیاورند.

وی با بیان اینکه انتقال هنرمندانه ارزشهای دفاع مقدس در جلوههای بصری بسیار تاثیر گذار است، گفت: سپردن این کار به متخصصان و نویسندگان و بیان هنرمندانه خاطرات دفاع مقدس موجب می­شود که مردم از این خاطرات استقبال کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به استقبال مردم از سریال شوق پرواز و شخصیت شهیدانی همچون شهید عباس بابایی متاسفانه هنوز کار شایسته­ای درباره شهید لشکری که از افتخارات استان قزوین است انجام نشده است و امیدواریم در این زمینه اقدامی مؤثر و ماندگار انجام شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار