گلعلی بابایی در نمایشگاه کتاب مطرح کرد

حمایت مادی و معنوی از آثار نویسندگان دفاع مقدس

رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در مراسم رونمایی از 9 عنوان کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ما آمادگی حمایت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس را در حوزه چاپ و توزیع کتاب را داریم.
کد خبر: ۱۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ - 08May 2014

حمایت مادی و معنوی از آثار نویسندگان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار گلعلی بابایی رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس امروز در آیین رونمایی از 9 کتاب دوران دفاع مقدس با اشاره به مظلومیت ادبیات حوزه دفاع مقدس و نامناسب بودن شرایط برگزاری مراسم رونمایی در سالن اختصاص داده شده به آن گفت: سازمان هنری و ادبی دفاع مقدس این آمادگی را دارد که از نویسندگانی که خلاقیت خوبی برای تالیف کتاب های این حوزه دارند در زمینه چاپ وانتشار وتوزیع کتاب حمایت کند.

وی ادامه داد: فرهنگ یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است از این رو چاپ و انتشار کتاب های دفاع مقدس نیز در همین راستا انجام می شود.

بابایی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که از این گنج جنگ بهره برداری شود و امام (ره) نیز جنگ را نعمت بزرگی می دانستند از این رو همه باید کمک کنیم از فرهنگ دفاع مقدس برای رفع مشکلات جامعه بهره برداری کنیم .

رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس ادامه داد:با ترویج فرهنگ دفاع مقدس می توانیم برای جامعه امروز درس ایثار و از خودگذشتگی بگیریم و از آنچیزی که ما را در دفاع مقدس مقاوم کرد برای آینده کشور بهره گیری کنیم.

بابایی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی 40 کشور دنیا علیه ایران با عراق همکاری می کردند و گواه آن اسرایی از 40 ملیت در ایران بود در زمان توطئه دشمنان وهمکاری امریا که در دوسال جنگ مستقیما وارد جنگ ایران شده بود امام (ره) فرمان دادند که جبهه ها را پرکنید در پی این فرمان رهبری چنان رزمندگان استقبال کردند که لشگر 27 اعلام کرد گردان ها تکمیل است و دیگر نیازی به نیروی جدید نیست.

وی ادامه داد: یکی از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس کتاب است که به توصیه رهبری بایستی در سبد زندگی مردم قرار گیرد.

بابایی خاطرنشان کرد: هرگاه فیلم خوبی در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود داستانی خوبی پشت آن وجود داشته و کتابی در آن موضوع نگارش یافته است.

 رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی جامعه ما سرمشق گرفتن از رزمندگان و دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات ما را برطرف می کند و وظیفه ما نیز این است که رونمایی ها و کتاب های بیشتری در حوزه دفاع مقدس را در دستور کار داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار