بازگشت خالق شیار 143 به دنیای نویسندگی

نرگس آبیار با تالیف یک مجلد از مجموعه داستانی قصه نیکان که با موضوع زندگی امام دهم نوشته شده است به نمایشگاه کتاب می‌آید.
کد خبر: ۱۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ - 08April 2014

بازگشت خالق شیار 143 به دنیای نویسندگی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، انتشارات سوره مهر همزمان با ایام نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران مجموعه داستانی «قصهنیکان» را به قلم جمعی از نویسندگان برای مخاطبان نوجوان منتشر میکند.
 
در این مجموعه که به بازخوانی زندگی برخی از ائمه(ع) پرداخته میشود، نویسندگانی چون جعفر توزنده جانی، علی اصغر عزتیپاک، زهرا زواریان، حسن بیانلو و نرگس آبیار حضور دارند که نکته قابل توجه از میان آنها بازگشت نرگس آبیار کارگردان موفق سینما در ماههای اخیر به حیطه نویسندگی با این مجموعه است.
 
برخی از آثار این مجموعه با عنوان لشکر صلح، کتاب روشن، امام امین، ستارهای که غریب بود و غائب که به موضوع زندگی امام حسن(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام موسی کاظم(ع)، امام حسن عسکری(ع) و امام زمان(عج) پرداخته است.
 
گفتنی است مجموعه قصه نیکان در قالب چهارده عنوان کتاب از سوی دفتر ادبیات کودک و نوجوان حوزه هنری و به قلم جمعی از نویسندگان تدوین و آماده انتشار شده است که بخشی از آن همزمان با نمایشگاه بینالمللی کتاب امسال ارائه خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار