مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری خبرداد

تجلیل از 5 پیشکسوت هنر انقلاب / رونمایی از سرود حوزه هنری در ویژه برنامه هنر انقلاب

علی قربانی گفت: ویژه برنامه روز هنر انقلاب اسلامی فردا سه شنبه با حضور هنرمندان و اهالی ادبیات در حوزه هنری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ - 07April 2014

تجلیل از 5 پیشکسوت هنر انقلاب / رونمایی از سرود حوزه هنری در ویژه برنامه هنر انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی قربانی اظهار کرد: ویژه برنامهای به مناسبت «روز هنر انقلاب» در روز سه شنبه ۱۹ فروردین در حوزه هنری برگزار خواهد کرد.

وی گفت: در ویژه برنامه روز هنر انقلاب اسلامی که ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در تالار سوره حوزه هنری برگزار میشود از سعید کشن فلاح، صادق مصلح، سید مسعود شجاعی طباطبائی، رضا مهدوی و قادر طهماسبی به عنوان پیشکسوتان هنر انقلاب تقدیر و تجلیل به عمل میآید.

قربانی افزود: در این مراسم از خانواده شهید هادی باغبانی، از هنرجویان مرکز آموزش حوزه هنری تجلیل به عمل میآید و مستندی درباره این شهید پخش خواهد شد.

مدیر مرکز محافل و جشنوارههای حوزه هنری با اشاره به دیگر برنامههای ویژه روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری، عنوان کرد: در این مراسم نمایشگاه آماری از عملکرد ۴ساله حوزه هنری آماده میشود که در ورودی سالن سوره به نمایش در میآید و علاقه مندان میتوانند از آن دیدن کنند. همچنین از سرود حوزه هنری که به آهنگسازی پیروز ارجمند مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری و وزارت ارشاد و شعر ناصر فیض تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

وی گفت: در این مراسم محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری نیز اهداف و برنامههای حوزه هنری را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی تبیین و تشریح میکند و علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری و شاعر انقلابی کشورمان به شعرخوانی خواهد پرداخت.

قربانی ادامه داد: در روزهای ۲ و ۳ اردیبهشت ماه نیز همایشهای حکمت انقلاب با حضور اندیشمندان، هنرمندان و نظریه پردازان هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری برگزار میشود. این مراسم که قرار است هر ماه در حوزه هنری برگزار شود با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حوزه هنری و چند دانشگاه کشور برگزار میشود و در نخستین جلسه آن دکتر شاه حسینی و رحیمپور ازغدی حضور خواهند داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار