مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان مطرح کرد

همکاری پلیس و سپاه در حفظ امنیت کاروان‏‌های راهیان نور سمنان

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان گفت: پلیس سمنان آماده همکاری با سپاه قائم آل محمد (عج) این استان در راستای اعزام کاروان‌ها و همراهی با آنان تا انتهای مسیر است.
کد خبر: ۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ - 24March 2014

همکاری پلیس و سپاه در حفظ امنیت کاروان‏‌های راهیان نور سمنان

غلامرضا میرحسینی امروز در گفتوگو با فارس به موضوع نحوه اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد و افزود: برای تعطیلات نوروز که بیشترین تردد کاروانهای راهیان نور در استان انجام میشود، تدابیر ویژهای در استان سمنان اندیشیده شده است و اقدامات سختگیرانه و مجدانهای به منظور کنترل جادهها و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی اعمال میشود.

وی افزود: در جلساتی که با پلیسیاران و نیروی انتظامی در خصوص اردوگاههای راهیان نور برگزار شد، آخرین توصیهها به رانندگان کاروانها ارائه شد.

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان بیان کرد: در طول مسیر نیز از مبدأ تا مقصد، تماسهای متوالی با مسئولان کاروان، اتوبوس و رانندگان برقرار میشود تا در صورت بروز مشکل درصدد رفع آن باشیم.

میرحسینی گفت: برای حفظ جان و سلامت زائران سرزمین راهیان نور، در هر اتوبوس پلیسیارانی بهکارگیری شدند تا موارد تخلفات راهنمایی و رانندگی را تذکر دهند.

وی با بیان اینکه آموزش اصول و مقررات رانندگی میتواند در کاهش جرایم رانندگی موثر و مفید باشد، افزود: پلیس آماده همکاری با سپاه استان در زمینه اعزام کاروانها و همراهی با آنان تا انتهای مسیر است.

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان تعداد اتوبوسهای اعزامی از استان سمنان را نیز اعلام کرد و افزود: 36 دستگاه اتوبوس در قالب شش تا هشت کاروان از استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام میشوند.

میرحسینی بیان کرد: تعداد اتوبوسهای اعزامی از گرمسار چهار دستگاه، سمنان 11 دستگاه، آرادان سه دستگاه، شاهرود 6 دستگاه، سرخه پنج دستگاه و میامی دو دستگاه است.

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان گفت: بیش از 40 درصد اتوبوسها از شرکت جوان سیر ایثار و 60 درصد اتوبوسها از شرکت مسافربری استان سمنان، آماده ارائه خدمات به زائران و جابهجایی مسافران به سرزمین راهیان نور است.

نظر شما
پربیننده ها