۲۹ خردادماه در شاهرود

یادواره شهدای تدارکات استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از برگزاری یادواره شهدای تدارکات استان سمنان در تاریخ ۲۹ خرداد در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴ - 23April 2014

یادواره شهدای تدارکات استان سمنان برگزار می‌شود

به گزاش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی خالقیان" مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان، به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران بیان کرد: تشکیل سپاه پاسداران اتفاقی مبارک و از معجزات بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

وی افزود: همانطور که در اساسنامه سپاه پاسداران آمده وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این وظیفه محدود به مرزهای آبی و خاکی نیست.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در ادامه از برگزاری یادواره شهدای تدارکات استان در تاریخ ۲۹ خرداد در شاهرود خبر داد و افزود: در ۲۹ خردادماه سنگر تدارکات استان سمنان میزبان شهدای تدارکات خواهد بود.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بیان کرد: این وظیفه ماست که به معرفی و اشاعه فرهنگ شهید و شهادت بپردازیم و در این راستا معرفی شهدای تدارکات که شهدای مظلوم و پر تلاشی بودند و حتی یک لحظه از جنگ و حتی بعد از جنگ فعالیت آنها کند و متوقف نشده است، از اهمیت ویژهای برخوردار است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار