فرماندار سمنان:

کنگره ۳۰۰۰ شهید سمنان آبان ماه برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سمنان با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره سرداران و سه‌هزار شهید استان سمنان گفت: برگزاری این کنگره معنوی هم‌زمان با هشتمین سال ورود و سفر مقام معظم رهبری به استان در هفدهم آبان دارای برکات و اثرات فراوانی است.
کد خبر: ۱۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹ - 07April 2014

کنگره ۳۰۰۰ شهید سمنان آبان ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "حسن سعدالدین" فرماندار شهرستان سمنان در جلسه هماهنگی کمیته مدعوان و اسکان میهمانان خارج از استان سمنان در کنگره یادواره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان در فرمانداری سمنان با اشاره به شعار سال ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام شده است، برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان را در مرکز استان در سال جدید، عاملی مهم در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وی افزود: به برکت خون پاک شهدا، فضای استان و شهرستان سمنان در سال جدید، فضایی معنوی و روحانی خواهد بود.

فرماندار سمنان اهتمام همه مسئولان را در اجرای این برنامه عظیم فرهنگی که برجستهترین رویداد فرهنگی استان و شهرستان سمنان در سال ۹۳ و همزمان با هشتمین سال ورود و سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان در ۱۷ آبان ماه است، دارای برکات و اثرات فراوانی دانست.

وی تصریح کرد: تقدیر و ارج نهادن به مقام و جایگاه شهدا و رشادتهای ایثارگران در واقع حرکت در مسیر اجرای منویات رهبری است.

سعدالدین آغاز بسیج امکانات موجود در شهرستان سمنان و پیشبینی مکانهای جدید مورد نیاز در صورت ضرورت در بحث اسکان و دعوت از مدعوان در فرمانداری سمنان را با تشکیل کمیته مدعوان و اسکان اعلام کرد.

وی بیان کرد: با مشخص شدن لیست نهایی مدعوان در بخشهای مختلف برای حضور در مراسم و همایشهای مرتبط با کنگره، سازماندهی لازم صورت میپذیرد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

فرماندار سمنان مصلای سمنان را مکان معنوی مناسبی برای برگزاری کنگره سرداران و ۳هزار شهید استان سمنان بهمنظور حضور ۵ تا ۸ هزار شرکت کننده دانست.

سعدالدین گفت: ایجاد فضای مناسب و مکانهایی همچون مجموعه ورزشی کارگران برای برپایی نمایشگاه و پارک موزه دفاع مقدس و سالن فرهنگی و ورزشی ایثارگران و بلوار محراب فرصتهای مکانی مناسبی در اجرای بهتر این رویداد فرهنگی است.

وی کاشت سههزار اصله نهال در مصلی و پیگیری روشنائی مسیر آن و بازگشایی پل ورودی سوکان در جوار مصلی و پاکسازی و هموارسازی محیطهای اطراف و پارکینگ بزرگ مصلای سمنان را در این زمینه خواستار شد.

فرماندار سمنان افزود: رایزنیهای لازم با دانشگاه علوم پزشکی و اداره راه و ترابری برای تعیین محل ستاد برگزاری کنگره در شهرستان سمنان نیز صورت گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها