فرمانده سپاه استان سمنان:

باید پاسدار خط مقدم مدیریت جهادی باشیم

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: باید در عصر حاضر پاسدار خط مقدم مدیریت جهادی باشیم.
کد خبر: ۱۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ - 11April 2014

باید پاسدار خط مقدم مدیریت جهادی باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"علی استاد حسینی" فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گردهمائی سیاسی با حضور فرماندهان و پاسداران سپاه قائم(عج)، تیپ ۱۲ قائم(عج)، سرخه و مهدیشهر با تبریک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بر مجاهدان جهادگر اظهار کرد: باید در عصر حاضر پاسدار خط مقدم مدیریت جهادی باشیم.

وی درباره قطعنامه خبیثانه اتحادیه اروپا علیه ایران افزود: مواد قطعنامه اتحادیه اروپا از جمله آزادی عوامل فتنه ۸۸، لغو ممنوعیت همجنس بازی، اجرای توافقنامه ژنو بیکم و کاست، بازگشائی انجمن صنفی روزنامه نگاران و مواردی از این دست وابستگی عوامل فتنه ۸۸ را به بیگانگان علنی کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: اینکه با کمال بیشرمی و وقاحت میگویند باید ممنوعیت همجنس بازی لغو شود نشان دادند که مصداق بارز "اولئک کالانعام بل هم اضل" بوده و حتی از حیوانات نیز پستترند.

سردار استاد حسینی تأکید کرد: وظیفه ما دفاع از ارزشهای الهی در گفتار و رفتار است و باید برای ادای فرائض الهی کوشش کنیم؛ چرا که دشمنان کوششان در جهت دوری ما از ارزشهای الهی و اسلامی است.

وی گفت: دشمنان امروز با همه توانشان به جنگ اعتقادات ما آمدهاند و به فرموده امام خمینی(ره) نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به عینیت یافتن بیانات امام خمینی(ره) در عصر حاضر بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند "اگر جهانخواران در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه آنها میایستیم".

سردار استاد حسینی خطاب به دولتمردان گفت: باید موضع دولتمردان در مقابل این قطعنامه محکم و قاطع باشد و با صدایی رسا به آنها بگوییم ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونمان برای اعتلای دین اسلام ایستادهایم؛ همان گونه که در این ۳۵ سال ایستادیم و لحظهای عقب نشینی نمیکنیم.

وی تأکید کرد: نبرد امروز بسیار سنگینتر و سختتر است و هر درنگ و غفلتی عامل نکبت و بدبختی میشود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: باید فراهمسازی زمینه ظهور مهدی صاحب الزمان(عج) را مرام و مسلک خود قرار دهیم و بصیر و آگاه و دشمنشناس باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار