در دیدار با خانواده شهدای فرهنگی؛

امام جمعه سرپل ذهاب: فرهنگیان امروز راه شهدای فرهنگی را ادامه می‌دهند

حجت‌الاسلام «ساداتی» گفت: فرهنگیان امروز با حضور در جبهه علم و دانش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان راه شهدای فرهنگی را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 03May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «محمد علی ساداتی» امام‌جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب بمناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم با خانواده شهیدان فرهنگی «سلیمان امینی» و «حسن قهرمانی» دیدار کرد و ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم و یاد و خاطره شهدای فرهنگی، اظهار داشت: فرهنگیان علاوه بر اینکه در جبهه علم و دانش حضور داشتند در دوران پرافتخار دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل نیز حضور یافته و دین خود را به انقلاب ادا کردند .

حجت الاسلام ساداتی افزود: وجود ایثارگران، جانبازان و شهدای بیاری در میان فرهنگیان نشان دهنده ایمان، بصیرت، ولایت مداری، دشمن شناسی، زمان شناسی و شجاعت و دلیری این قشر متعهد و وفادار به انقلاب است.

وی تصریح کرد: فرهنگیان امروز با حضور در جبهه علم و دانش و تعلیم و تربیت دانش آموزان راه شهدای فرهنگی را ادامه می‌دهند.

شهدا راه را به ما نشان داده و از بیراهه رفتن ما جلوگیری می کنند

«صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی اظهارداشت: شهدا چراغ‌های روشن و هدایتگران جامعه هستند که همچون ستاره‌های درخشانی هستند که راه را به ما نشان داده و از بیراهه رفتن ما جلوگیری می کنند.

بابلی افزود: شهدای فرهنگی همانگونه که در جبهه علم و دانش تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده داشتند امروز نیز همچون چراغی روشن هدایت جامعه را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا اسوه های صبر و استقامت هستند که بر مصیبت از دست دادن عزیزان خود استقامت کرده و وفادار به انقلاب و امام و رهبری ماندند و ما باید از این همه استقامت و وفاداری و عظمت الگوبرداری کنیم.

شهید «سلیمان امینی» در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش توپ در منطقه بخشیده و پاطاق به درجه رفیع شهادت و شهید «حسن قهرمانی» در سال ۱۳۶۱ در منطقه کل داوود به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار