دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان دیدار کردند.
کد خبر: ۱۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸ - 18March 2014

دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ "مرادعلی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه، به همراه "مراد کوشکی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده قرارگاه ظفر رمضان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به دیدار خانواده معظم شهدای قرارگاه ظفر رمضان رفتند.

سرهنگ محمدی در این دیدارها ضمن تجلیل و تقدیر از خانوادههای معظم شهدا اظهار کرد: امنیت و سرافرازی ایران اسلامی در سایه رشادتها و جانفشانیهای شهدا، ایثارگران و صبوری بینظیر خانوادههای ایشان بوده و است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر این رشادتها و پایمردیها صورت نمی گرفت، معلوم نبود چه به سر این کشور میآمد، تصریح کرد: شهیدان با خون خود، مملکت امام زمان(عج) را بیمه کردند تا متجاوزان چشم طمع به این کشوراسلامی را حتی در خیال خود نپرورانند.

وی تاکید کرد: شهدا با خدا ارتباط نورانی و الهی داشتند که قابل توصیف نیست، ارتباط شهیدان با معبود خود چنان عاشقانه بود که شهادت در راه خدا بهترین هدیه الهی برای آنان بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار