استاندار کرمانشاه:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه ظرفیتی مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

استاندار کرمانشاه گفت: با جدیت از اجرای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه حمایت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا این مکان که ظرفیت مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است، احداث شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ - 17March 2014

مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه ظرفیتی مناسب برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، "ابراهیم رضایی بابادی" استاندار کرمانشاه در دیدار با امیر "محمدحسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استانداری کرمانشاه، هشت سال دفاع مقدس را جزو افتخارات کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس اتقاقاتی رخ داد که از معجزات الهی بود و اگر عنایات خداوند متعال، رهنمودهای ولی فقیه و رشادتها و پایمردهای مردم نبود عواقب خطرناکی برای کشور به دنبال داشت.

وی افزود: با تشکیل بسیج مردمی در جنگ تحمیلی، جنگ به نفع ایران اسلامی تمام شد و همین بسیج مردمی منجر به شکست دشمنان انقلاب اسلامی شد که با تجیهزات کامل به ایران اسلامی حمله کرده بودند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایثارگریها و رشادتهای مردم در طول ۸ سال دفاع مقدس متعلق به کل مردم ایران است و به گروه خاصی تعلق ندارد بیان کرد: در جنگ تحمیلی با وحدت و همبستگی بین تمامی مردم دشمن شکست خورد و استکبار به اهداف شوم خود نرسید.

رضایی بابادی تصریح کرد: ضرورت دارد که دستاوردهای جنگ در دانشگاههای نظامی کشور تدریس و مورد توجه قرار گیرد و این دستاوردها به نسلهای بعد نیز انتقال داده شود.

وی ادامه داد: مردم تنها بر اساس عشق و علاقه خود به اسلام و انقلاب اسلامی در جنگ حاضر شدند و همه وظیفه داریم که این رشادتها و ایثارگریهای جوانان دلاور ایران اسلامی را قدر بدانیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در منطقه آقایی و سروری میکند، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر در منطقه است و بدون حضور ایران هیچ مشکلی در منطقه حل نخواهد شد که این جزو افتخارات و توانمندیهای کشور است.

رضایی بابادی بیان کرد: جوانان کشور با تمام وجود علاقمند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، لذا باید با برنامههای راهبردی از این ظرفیت مناسب برای پیشبرد و توسعه کشور استفاده کنیم.

وی همچنین ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان را از ضروریات و اولویتهای کاری برشمرد و گفت: با جدیت از اجرای این طرح حمایت خواهیم کرد و همچنین تلاش میکنیم تا بهترین مکان که ظرفیت مناسبی برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس دارا باشد احداث گردد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: پارک موزه دفاع مقدس باید در شان کرمانشاه و پایمردهایی که مردم این استان در طول ۸ سال جنگ دفاع مقدس داشته، ساخته گردد.

همچنین در این جلسه حکم فرماندهی قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کرمانشاه از سوی امیر نامی به رضایی بابادی تقدیم شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار