آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در مشهد برگزار شد

در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت، بر استفاده از روش‌های نوین برای ارائه این درس به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و جامعه نخبگان با ابعاد مختلف دفاع مقدس تاکید شد.
کد خبر: ۶۶۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ - 08May 2024

آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در مشهد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «مسعود میرزایی شهرابی» رئیس دانشگاه فردوسی، «محمدرضا میرزایی» مدیر پژوهش سازمان تحقیقات و آموزش دفاع مقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی ایمانی‌مقدم» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی و اساتید این درس از سراسر استان خراسان رضوی امروز در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی برگزار شد.

در این مراسم سردار یوسفعلی‌زاده در سخنانی برگزاری این دوره را فرصت مغتنمی برای تبادل تجارب دانست و خواستار اهتمام اساتید برای تحقق این مهم شد.

همچنین میرزایی شهرابی بر استفاده اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت از ظرفیت اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت برای درک بهتر محتواهای درسی توسط دانشجویان تاکید کرد.

همچنین سید جلال امینی مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در خصوص الزامات ارائه این درس مطالبی را بیان کرد.

در این مراسم جمعی از اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس مورد تجلیل قرار گرفتند.

دومین دوره توانمندسازی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از اساتید قدیمی و داوطلبان جدید و علاقه‌مند به حوزه تدریس این درس با هدف انسجام‌بخشی و هم‌افزایی و آمادگی کامل اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت از امروز (چهارشنبه) تا جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این دوره از طرح درس‌های اهمیت و ضرورت تدریس درس دفاع مقدس، سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی، دستاورد‌های دفاع مقدس، راهبرد‌های دفاعی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، آشنایی با عملیات‌های شاخص دوران دفاع مقدس و کارگاه‌هایی با موضوعات فن بیان و نحوه تعامل با دانشجویان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار