مشروح/ سردار نقدی:

امریکا سزای حمایت از تروریست‌ها را خواهد دید/ ملت‌ها برای غلبه بر مستکبران متحد شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی انفجارها و ترورهای تفرقه افکنانه است، گفت: این کشور بداند که ریختن خون انسان‌های بی‌گناه بدون پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰ - 25February 2014

امریکا سزای حمایت از تروریست‌ها را خواهد دید/ ملت‌ها برای غلبه بر مستکبران متحد شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بینالمللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی بسیج مستضعفین اظهار کرد: اسلام دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسانها و حقیقتی است که هر انسانی از درون ان را فریاد میزند و به همین دلیل، زورگویان در طول تاریخ تلاش کردند تا این ندای فطری را خاموش کنند.

وی افزود: کرامت انسانها در تضاد با منافع زورگویانه مستکبرین بوده است، زیرا آنها عدالت و کرامت انسانی را برنمیتابند. آنها حق حاکمیت و تعیین سرنوشت را برای انسانها تحمل نمی کنند و همواره خود را در تضاد با این پیام دیدهاند. بنابراین با انبیاء الهی به مبارزه پرداخته و تلاش کردند تا این نور را خاموش کنند، اما نور حقیقت زنده مانده است.
 
سردار نقدی بیان کرد: در طول تاریخ حاکمی مانند یزید تلاش کرد که حقیقت را در کربلا دفن کند اما امروزه درخشنده ترین حقیقت همان واقعه کربلاست. لذا باید همه کسانی که تلاش می کنند با حقایق مبارزه کنند این تجربه عینی را در مقابل خود قرار دهند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز هم ما با یک قدرت زورگوی مستکبر و جریان استکبار جهانی روبرو هستیم که می خواهد این حقیقت را خاموش و سرکوب کند که البته نتیجه آن را دیدند. بیداری در کشورها و سیلیهایی که ملتهای مختلف به سرکردگان استکبار زدند و آنها را از میدان خارج کردند نشانه آگاهی ملتها است.
 
وی با بیان اینکه مستضعفان هم باید بتوانند روشهای پیچیده و فریبنده استکبار جهانی را درک کرده و راههای مبارزه با آن را پیدا کنند. امروزهمه دنیا از شرق آسیا گرفته تا غرب آسیا و همچنین قلب اروپا درگیر مبارزه با استکبار است. بشریت امروز گرفتار جنگ ظالمانه علیه کرامتش است که باید خود را برای غلبه بر این جریان مستکبر آماده کنیم. این جریان خیلی خشن بوده و با ابزار گستردهای از زور، زر و تزویر استفاده میکند.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمریکا سرکردگی این جریان ظالمانه را بر عهده دارد و در طول 60 سال گذشته بیشتر از 89 درصد تجاوزها و جنگها بر گردن آمریکا بوده است.
 
وی با اشاره به ارائه طرح رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل با عنوان طرح "جهان بدون خشونت" و تصویب شدن آن در این سازمان گفت: اگر بخواهیم یک تعبیر عملیاتی از این طرح داشته باشیم و محققانه و علمی با آن برخورد کنیم باید بگوییم جهان عاری از خشونت یعنی جهان بدون آمریکا.

سردار نقدی افزود: بیش از 90 درصد رسانههای بینالملل در اختیار آمریکاست که ناحق را حق جلوه میدهند. در داخل آمریکا بیشترین جنایت بشری رخ میدهد، ولی ما را به عمل خلاف حقوق  بشر متهم میکنند. کوچکترین اتفاقها در زندانهای ایران مسئله حقوق بشر میشود و انتخابات مردمی را زیر سوال میبرند. سران فتنه بدون هیچ مشکلی در خانههای مرفه مراقبت میشوند و دشمنان کشور وظیفه خود میدانند که به نام حقوق بشر از آنها حمایت کنند، در حالی که هیچکس از سرنوشت هزاران زندانی آمریکایی اطلاع ندارد.

وی تصریح کرد: از سرنوشت سیسیلی مچ میلان که در جنبش 99 درصدی سال 2012 زخمی و بیهوش شد، صحبت نمیشود و هیچ رسانهای نام این آزادیخواه را مطرح نمیکند. دو زندانی سیاهپوست، 43 سال در زندانهای آمریکا زندانی هستند و موسسات حقوق بشری که آلت دست آمریکا هستند اعتراف میکنند این دو سیاهپوست به جرم سیاسی در زندان به سر میبرند. علاوه بر این از زندانها و سیاهچالههای گوانتانامو و رفتاری که با زندانیان آمریکایی میشود حرفی به میان نمیآید.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ارکان تصاحب قدرت مستکبران بسیج است. اگر بخواهیم توصیه امام راحل را عمل کنیم باید بسیج به عنوان اصول حاکمیت مستضعفین بر جباران و زورگویان بر همه دنیا معرفی شود.

رئیس بسیج مستضعفین یاد آور شد: پایمردی شهدای ما پیام ایستادگی در مقابل زورگویان را به دنیا ارسال کرده ولی امروزه تعمیق این رسالت برعهده ما است و این همایش در صدد تعمیق این حرکت است.

وی انسجام و وحدت ملت ها را از ارکان ایستادگی در مقابل قدرتها دانست و گفت: ملتها برای غلبه بر اژدهای 7 سر استکبار باید صفوف خود را مستحکم و روابط بین نهضتها را منسجم کنند؛ باید دست به دست هم داده و از حال هم خبردار باشند. استکبار تلاش دارد تا در مقابل انسجام ملتها تفرقهافکنی کند و نباید اجازه داد وحدت که نیاز امروز اسلام و جهان مستضعفین است از بین برود. مرگ مستکبرین زمانی است که با یکپارچه کردن صفوف مستضعفین، عامل اصلی حوادث یعنی آمریکا را به دنیا معرفی کنیم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروزه آمریکا عامل اصلی انفجارها و ترورهای تفرقه افکنانه است، بیان داشت: رسانههای ما باید آمریکا را که امروزه عامل اصلی جریانات تفرقهافکنانه بین مستضعفان است معرفی و ملتها را آگاه کند.

وی تصریح کرد: با شروع مذاکرات هستهای، آمریکا موج حملات خود را علیه ایران با حمایت از تروریستها در مرزهای شرقی کشورمان و کشورهای لبنان و پاکستان به راه انداخته است؛ اما این کشور بداند که ریختن خون انسانهای بیگناه بدون پاسخ نخواهد ماند.

سردار نقدی افزود: امروزه پیام بسیج برای اسلام پیام انسجام صفوف و دست به دست یکدیگر دادن است. همانگونه که رهبر عزیز امام خامنه ای فرموده اند "دشمن با ترفندهایی قصد سرکوب قیامها را دارد و این ظاهر قضیه است و این آتش روشن خواهد ماند. "

وی در پایان گفت: باید صدای مظلومین را به گوش جهان رساند تا بهزودی شاهد طلوع آزادی بشری باشیم.

نظر شما
پربیننده ها