سردار نقدی در پاسخ به خبرگزاری دفاع مقدس:

بسیجیان در دفاع مقدس برای احقاق حقانیت ملت ایران جانفشانی کردند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان برای دفاع از حقیقت و احقاق حقوق ملت ایران فداکاری و جانفشانی کردند.
کد خبر: ۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵ - 25February 2014

بسیجیان در دفاع مقدس برای احقاق حقانیت ملت ایران جانفشانی کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش بینالمللی بیداری اسلامی و بسیج جهانی بسیج مستضعفین، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع مقدس مبنی بر اینکه نقش تفکر بسیجی در مناسبات آینده جهان چیست؟ اظهار کرد: فداکاری انسانها برای دفاع از حقیقت و دفاع از یکدیگر است. بسیجیان ما در دفاع مقدس این حقیقت را به خوبی به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: امام راحل وعده دادند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و این وعده امام خمینی(ره) مانند تمام وعدههای ایشان محقق خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: مستکبرین میخواهند بین مستضعفین تفرقه بیندازند و صفوف ما را از هم جدا کنند تا به حاکمیت ظالمانه خود ادامه دهند، بنا بر این ما باید در مقابل این حرکت دنیای استکبار بایستیم.

سردار نقدی با بیان اینکه امروزه مسلمانان در تمام دنیا مورد ظلم و تجاوز قرار میگیرند، افزود: در شرق آسیا و میانمار به اسم بوداییسم افراطی، در کشورهای اسلامی مانند بحرین، سوریه، لبنان و عراق به نام وهابیت، بیگناهان را تکه پاره میکنند و در قلب آفریقا امروزه به نام مسیحیت، مسلمانان را میکشند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان یک مسلمان بدانیم مسئول تمام این جنایتها آمریکاست که میخواهد انتقام خود را از حرکتهای بیداری اسلامی بگیرد و آن را به اسم دیگران تمام کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: باید بیدار باشیم و انگشت اتهام را به سوی عامل اصلی جنایاتی که در سطح جهان انجام میشود، گرفته و صفوف خود را یکپارچهتر کنیم. همه آزادیخواهان دنیا اعم از مسلمانان، مسیحیان و همه ادیان توحیدی باید در مقابل زورگوییها بایستند و حق خود را بگیرند.

سردار نقدی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر نقش بسیج مستضعفین در بیداری اسلامی گفت: امروز ما شاهد کشتار مسلمانان در شرق آسیا به نام بوداییت هستیم در منطقه اسلامی به نام وهابیت و در آفریقا به نام مسیحیا افراطی جنایات بی شماری انجام می شود که پشت پرده تمام این جنایتها دست آمریکا و صهیونیست قرار دارد و مسلمانان را در بین خود درگیر کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پیام بسیج جهانی انسجام مستضعفین و وحدت مسلمانان است تا بتوان بر توطئه بزرگ آمریکا و صهیونیست غلبه کرده و از گردنه توطئهها عبور کنیم و همچنین شاهد پیروزی واقعی مستضعفین باشیم.

وی اظهار داشت: حضور اندیشمندان بزرگ و برجسته جهان بیانگر میزان جذابیت پیام بسیج مستضعفین است امیدواریم بتوان حرکت روشنگرانه ای برای یکپارچه شدن صفوف مستضعفین داشته باشیم.

سردار نقدی در پایان با اشاره به شکست های ارتش آمریکا در منطقه گفت: اقتصاد ورشکسته آمریکا اجازه تجهز این ارتش را نمی دهد و بیداری بزرگ مردم آزادی خواه دنیا اجازه تحرک آمریکا را می گیرد. آمریکا باید از نتیجه ظلم هایی که در حق مسلمین روا شد درس بگیرد و دولت آمریکا هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل اسلام ندارد.

نظر شما
پربیننده ها