همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس؛

قبور مطهر شهدای اراک گلباران شد

همزمان با دومین روز از ایام هفته دفاع مقدس آئین گلباران قبور مطهر شهدای اراک با حضور مسئولان استانی و نیروهای انتظامی و خانواده‌های شهداء برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ - 22September 2016

قبور مطهر شهدای اراک گلباران شد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، سردار محسن کریمی در مراسم گلباران قبور مطهر شهداء در محل گلزار شهدای اراک با اشاره به بزرگترین پیام دفاع مقدس اظهار کرد: مهم ترین پیامی که دفاع مقدس به مردم داد ایجاد روحیه وحدت و خودباوری و هم چنین تلاش به منظور انسجام بود.

وی افزود: جنگ تحمیلی و دفاع غیرتمندانه مردم توانست روحیه استقلال را در جامعه تقویت کرده و الگویی کامل برای مقابله با دیگر مشکلات را تعریف نماید چرا که با تکیه بر همان آموزه های دفاع مقدس ما همواره توانستیم در سال های پس از جنگ در مواجهه با تحریم های اقتصادی و توطئه های دشمنان کارنامه مطلوبی را نشان دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دفاع ایران در جنگ تحمیلی تنها در برابر رژیم بعث عراق نبود چرا که در جنگ متجاوزانه عراق به خاک ایران نزدیک به 40 کشور جهان نقش پشتیبانی کننده صدام را داشتند.

سردار کریمی با اشاره به اطاعت از ولی فقیه گفت: در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان با اطاعت از ولی فقیه زمان خود در راه مبارزه با دشمنان برخاستند و از ناموس و خاک و وطن خود دفاع کردند که امروز هم نیاز است جوانان و نوجوانان با حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری کشور را در مسیر سربلندی هدایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار