رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

خاطرات رزمندگان دادگستری خراسان جنوبی مستندسازی می‌شود

«عبداللهی» با بیان اینکه در حال حاضر مستندسازی خاطرات رزمندگان دادگستری استان در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم آثار فاخری را با موضوع دفاع مقدس تولید کنیم، گفت: دادگستری استان در تلاش است با انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی مرتبط با دفاع مقدس و ایثار و شهادت، بخشی از دین خود را به شهدا ادا نماید.
کد خبر: ۶۶۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 19May 2024

خاطرات رزمندگان دادگستری خراسان جنوبی مستندسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «محمد جعفر عبداللهی» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، امنیت، استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر دانست.

وی بیان داشت: بررسی تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاکی از این است که چه در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، چه در دوره جنگ تحمیلی و چه در حال حاضر همواره انسان‌های مخلص، خداجو، پاک و پرهیزگار وجود داشته و دارند که برای استمرار حاکمیت اسلام و ارزش‌های انسانی از جان باارزش خود گذشته‌اند و راه حق را برگزیدند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدای گرانقدر مزین به مدال شهادت که والاترین مقام در نزد پروردگار متعال است، شده‌اند، تبیین کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر که تربیت‌یافته مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هستند به عالم صادر شده و در عین حال ایران اسلامی را به یکی از قدرتمند‌ترین کشور‌ها در نظام بین‌الملل بدل کرده است.

عبداللهی داشته‌ها، عزت، پیشرفت و توسعه امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان دانست و مطرح کرد: دادگستری استان خراسان جنوبی نیز در تلاش است با انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی مرتبط با دفاع مقدس و ایثار و شهادت، بخشی از دین خود را به شهدا ادا نماید.

وی با تأکید بر اینکه با برگزاری یادواره‌های شهدا و تدوین آثار مؤثر ادبی و هنری در حوزه دفاع مقدس خواسته شهدا محقق می‌شود، اعلام کرد: در حال حاضر مستندسازی خاطرات رزمندگان دادگستری استان در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم آثار فاخری را با موضوع دفاع مقدس تولید کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی تأثیر به‌سزایی در ارتباطات فردی و اجتماعی دارد و از سایر کارها ضروری‌تر است لذا با ایجاد عقلانیت و منطق در موضوعات دفاع مقدس می‌توانیم در همان راه روشنی که شهدای گرانقدر پیش روی ما گذاشتند، حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها