رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا خبر داد؛

ارائه رشته فرهنگ تبلیغ در حوزه‌های علمیه

رئیس موسسه روایت سیره شهدا از ارائه رشته تبلیغ فرهنگ جهاد در مدارس سطح سه حوزه‌های علمیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 22September 2016

ارائه رشته فرهنگ تبلیغ در حوزه‌های علمیه

به گزارش دفاع پرس از قم، حجتالاسلام محمدمهدی ماندگاری پیش از ظهر امروز در دومین سمینار علمی تخصصی فرهنگ جهاد که در سالن  همایش مدرسه علمیه دارالاشفا برگزار شد، اظهار داشت: جهاد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که مبلغان فرهنگ جهاد به ندای رهبر انقلاب اسلامی پاسخ دادند.

رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام افزود: باید با استفاده از جهاد به دستاوردهای گستردهای در نهادینه کردن فرهنگ جهاد برسیم.

ماندگاری با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: مجاهدان در راه خدا جایگاه و ارزش بینظیری در دنیا و آخرت دارند و رستگار و عاقبتبهخیر میشوند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه حوزههای علمیه در تبیین فرهنگ جهاد در جامعه  تصریح  کرد: حوزههای علمیه بهعنوان پرچمدار اسلام و انقلاب باید در گفتار خود علمدار تبلیغ فرهنگ جهاد باشد.

رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به اهمیت برگزاری سمینار فرهنگ جهاد اظهار داشت: این نشستها مقدمهای برای آغاز به کار رشته و مرکز تخصصی تبلیغ فرهنگ جهاد است.

ماندگاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط موسسه سیره شهدا گفت: مؤسسه سیره شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری توجه ویژهای به ترویج فرهنگ جهاد دارد و در این زمینه گامهای موثری برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: رشته تبلیغ فرهنگ جهاد در حوزههای علمیه تدریس میشود و  این رشته در نیمه دوم سال تحصیلی جاری ویژه طلاب مبلغ و بسیجی سطح سه حوزه تدریس میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار