فرمانده سپاه گرگان خبر داد؛

اجرای 313 برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان از اجرای 313 برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ - 22September 2016

اجرای 313 برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس در گرگان

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست خبری سرهنگ سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان، صبح امروزپنجشنبه اول مهر ماه، با حضور اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گرگان برگزار شد.

وی در این نشست ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالروز هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مراسمات هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما تا آخر ایستاده ایم» روز گذشته با رژه نیروهای مسلح در گرگان آغاز شد و امسال در سپاه گرگان به نیت یاران امام زمان (ع) تعداد 313 برنامه متنوع در سطح پایگاه های مقاومت بسیج گرگان برگزار می شود که از این تعداد، 83 برنامه شاخص خواهد بود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس امسال با حال و هوای اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان عجین شده است و تبیین یاد و خاطره شهدا در برنامه ها ویژه خواهد بود.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گرگان ضمن تشریح برنامه های این هفته در گرگان، افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا در راستای اجلاسیه و اهدا تندیس به خانواده 1400 شهید شهرستان گرگان از هفته دولت آغاز شده و تا زمان اجلاسیه از تمامی خانواده های شهدای گرگان دیدار خواهد شد.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس در یک راستا قرار دارند؛ بدین صورت که در دفاع مقدس رزمندکان ما با وجود کمترین امکانات نظامی با توکل بر خداوند و اتکا به درون و فرمانپذیری از ولایت فقیه ان حماسه ها را رقم زدند و اکنون در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز با نگاه به آن آموزه ها حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار