فلسطین همچنان یک مسئله اصلی/14

سرلشکر فیروزآبادی: اگر رژیم صهیونیستی به تاسیسات اتمی ما حمله کند سرزمین‌های اشغالی را شخم می‌زنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دفاع پرس گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی به تاسیسات اتمی ما حمله کند، سرزمین‌های اشغالی را شخم می‌زنیم.
کد خبر: ۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ - 10July 2015

سرلشکر فیروزآبادی: اگر رژیم صهیونیستی به تاسیسات اتمی ما حمله کند سرزمین‌های اشغالی را شخم می‌زنیم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر چگونگی واکنش ایران به تهدیدات اسرائیل گفت: چنانچه رژیم صهیونیستی به تاسیسات اتمی ما حمله کند، نیروهای مسلح ما سرزمینهای اشغالی را شخم خواهند زد.

وی با بیالن اینکه رژیم صهیونیستی غلط کرده که بخواهد به ما حمله کند، افزود: این رژیم برای تأمین امنیت خود در خیابانهای فلسطین اشغالی ناتوان است؛ با این وجود رژیمی که در برابر حزبالله لبنان و مردم غزه شکست میخورد، چگونه میتواند بخواهد با ایران در بیافتد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: قبلا هم گفتهام که اگر اسرائیل غاصب به کشور ما تجاوز کند سرزمینهای اشغالی را شخم خواهیم زد.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با اشاره به راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: امروز در شرایطی که صهیونیستها دل به تحرکات خونریزانه داعش دوختهاند تا هوس شیطانی خود که گسترش سرزمینهای اشغالی از نیل تا فرات است را با  داعش تحقق دهند، ملت ایران به صحنه آمده تا برای دفع شر اسرائیل از سرزمینهای اسلامی اقدام، و با آرمانهای امام(ره) اعلام همبستگی کند.

وی درباره ارزیابی از مذاکرات هستهای گفت: از روز اول که مذاکره با 1+5 را شروع کردیم آمریکا را میشناختیم؛ زیرا آمریکا را امام(ره) به معرفی کرده بود؛ آمریکایی که شیطان بزرگ و استکبار جهانی است و مرکز ابرسرمایهداری محسوب میشود.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: معلوم است که آمریکاییها با اسلام ناب کنار نمیآیند؛ آنها منافع ملت قهرمان ایران که در همه صحنهها انقلابی بودند را درک نمیکنند؛ به همین دلیل بود که رهبر معظم انقلاب از ابتدا فرمودند "من به آمریکا و مذاکرات خوشبین نیستم"؛ ولی از آنجا که دولت اعتقاد دارد و معتقدیم که میتواند در صحنههای جهانی فرصتی برای ایران ایجاد کند تا دنیا بفهمند انقلاب اسلامی و ملت ایران صلحطلب و اهل منطق هستند مذاکرات آغاز شد، و ادامه یافت.

این مقام عالیرتبه نظامی بیان کرد: آمریکاییها با وجود اینکه گاهی حیلههایی را برای نزدیک کردن خود به مذاکره نشان میدهند، ولی همواره و هرگاه مذاکرات در حال نزدیک شدن به توافق بوده، آنها سنگهای بزرگی سر راه تیم مذاکرهکننده ما انداختهاند.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: تیم مذاکرهکننده ما مثل رزمندگان در شب عملیات هستند؛ آنها مجاهد و رهرو رزمندگان اسلام و ملت انقلابی هستند؛ لذا باید تا آخرین خط قرمزهای انقلاب مقاومت کرده، و بر گرفتن حق ملت ایران در مذاکرات پافشاری کنند.

وی درخصوص ضرورت حمایت از تیم مذاکرهکننده هستهای نیز بیان کرد: امام حسین(ع) فرمود "اگر ما جنگی را با یزید و کسانی که اسلام را بهصورت پوستین وارونه پوشیدهاند آغاز کنیم، انتهای آن شهادت یا پیروزی است"؛ شهادت ما خیر و صلاح است و پیروزی ما نیز فتحی بزرگ محسوب میشود؛ بنابراین در مذاکرات نیز اینگونه است؛ یعنی یا با رعایت خطوط قرمزی که رهبری ترسیم کردند به نتایجی که ملت ایران میخواهد میرسیم، و یا دشمن سنگاندازی میکند و ما به مبارزه خود ادامه خواهیم داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: حتی اگر در مذاکرات موفق نشدیم، پیروزی از آنِ مقاومت و ملت ایران است؛ مذاکرهکنندگان ما به هرحال پیروز صحنه هستند و رزمندگان ما مورد استقبال ملت ایران قرار میگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار