مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خبر داد

تحصیل ۳۵۰ دانش پژوه در واحد علمی کاربردی بنیاد شهید کرمانشاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در حال حاضر با 350 نفر دانشجو مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۱۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱ - 16March 2014

تحصیل ۳۵۰ دانش پژوه در واحد علمی کاربردی بنیاد شهید کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، "مراد کوشکی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در مراسم افتتاح ساختمان جدید واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار کرد: واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه سال 91 با امکانات بسیار محدود و داشتن 40 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر این تعداد به 350 نفر افزایش یافته است.

وی مهمترین رسالت این دانشگاه را شکوفاسازی ابعاد وجودی و قابلیتهای ارزشمند و تقویت استعداد دانشجویان دانست و افزود: کاربردی کردن نظریههای تئوری دانشجویان در حوزه عمل و کارآیی، هدف دیگر این دانشگاه است.

همچنین "رحیم گلی" رئیس واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه این مراسم گفت: دانشجویان در پنج رشته امور فرهنگی، مراقبت از سالمندان، مدیریت امور اداری، حسابداری مالی و مددکاری خانواده مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: ساختمان جدید واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در مساحتی به میزان سه هزار و 200 متر افتتاح شده که با دارا بودن 10 کلاس پذیرای دانشجویان سهمیه بنیاد شهید و آزاد است.

رئیس واحد علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: طبق برنامهریزیهای صورت گرفته دانشگاه جامع علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به زودی میزبان رشته کارشناسی ارشد مددکاری خانواده در منطقه غرب خواهد بود.

گلی در ادامه از افتتاح مرکز مشاوره در سال 93 خبر داد و گفت: هوشمندسازی فضای کلاسها برای دانشجویان از مهمترین پیشبینیهای لازم برای این مرکز علمی به شمار میرود.

وی با بیان اینکه شهریه دریافتی از دانشجویان این مرکز طبق چارچوب و قانون وزارت علوم و تحقیقات کشور است، خاطرنشان کرد: تولید علوم کاربردی و برپا کردن تشکلهای دانشجویی در زمینه پژوهشی و کاربردی از برنامههای چشمانداز پنج ساله این مرکز محسوب میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار