ناوسالار رکن‌الدینی:

رفتار ولایت‌مدارانه، بصیرت عالمانه و معنویت از ویژگی‌های سپاه است

فرمانده پایگاه دریایی امامت گفت: آن چه به سپاه عزتمندی و اقتدار و بزرگی بخشیده است، تخلق در سیره عملی به اخلاق اسلامی و دستورالعمل های قرآنی است.
کد خبر: ۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸ - 15January 2014

رفتار ولایت‌مدارانه، بصیرت عالمانه و معنویت از ویژگی‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با هدف تبیین و تأکید بر معیارها و شاخصهای ارزشی سپاه، همایش شایستگیهای پاسداری با شرکت جمعی از رزمندگان پایگاه دریایی امامت در منطقه جاسک برگزار شد.

ناوسالاریکم پاسدار رکنالدینی، فرمانده پایگاه دریایی امامت به عنوان سخنران این مراسم، با اشاره به مؤلفههای عزتمندی سپاه اظهار کرد: امتیاز و ویژگی سپاه رفتار ولایتمدارانه، بصیرت عالمانه و معنویت سرشار از اخلاص و خدامحوری است.

ناوسالار رکنالدینی گفت: همانطور که تفاوت هنر هنرمندان در ظرافت، دقت و خلاقیت آنها معلوم میشود، هنر سپاه و هنرمندی پاسداران آن در ایفای نقشی هنرمندانهتر با بهرهگیری از امتیازاتی است که ذکر شد.
 
 وی افزود: سپاه منهای این ویژگیها دیگر سپاه نیست و به مجموعهای همطراز با سایر ارتشهای دنیا تبدیل میشود که با یک سری ابزار مادی بخواهد مأموریتی را به سرانجام برساند.
 
فرمانده پایگاه امامت گفت: آن چه به سپاه عزتمندی و اقتدار و بزرگی بخشیده است، تخلق در سیره عملی به اخلاق اسلامی و دستورالعملهای قرآنی است.
 
وی افزود: طرح شایستگیهای پاسداری در حقیقت نوعی تکیه و تأکید بر اهمیت موضوع است تا در کشاکش روزمرگیها، از این اصول و مبانی که رمز اعتبار و اقتدار است، غفلت نکنیم و عمیقتر و جامعتر به آن بپردازیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار