دریادار فدوی در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی عنوان کرد

تلاش نیروی دریایی سپاه برای ارتقای امنیت و بهبود معیشت مردم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه همگام با سایر نیرو‌ها و مجموعه‌های سپاه در شعاع قابل توجهی از جغرافیای مأموریتی خود، تلاش برای ارتقای امنیت و بهبود معیشت و رفاه و آسایش مردم را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 14January 2014

تلاش نیروی دریایی سپاه برای ارتقای امنیت و بهبود معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در نخستین روز از هفته وحدت بیمارستان بزرگ صحرایی نیروی دریایی سپاه با حضور سردار دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار "علی موسوی جزایری" فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه و "حسین جعفری" مسئول بهداری رزمی جنوب کشور در بندر سنینشین مغویه استان هرمزگان افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

دریادار فدوی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت به عموم مسلمانان جهان، خدمت به مردم را فراز مهم فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ماهیت سپاه بر اساس خدمت به مردم شکل گرفت و استمرار پیدا کرد و ما خدمتگزاری به مردم را به عنوان بخش مهمی از مأموریت ذاتی خود میدانیم.

وی افزود: سپاه علاوه بر ایجاد نقش تعیین کننده در امنیت پایدار، استفاده از ظرفیتهای موجود خود برای تقویت بنیه فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و درمانی مردم را نیز همواره دنبال کرده و آن را یک وظیفه میداند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه نیز همگام با سایر نیروها و مجموعههای سپاه در شعاع قابل توجهی از جغرافیای مأموریتی خود، تلاش برای ارتقای امنیت و بهبود معیشت و رفاه و آسایش مردم را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: افتتاح بیمارستان صحرایی برای خدمترسانی به مردم منطقه مغویه که عموماً سنی نشین نیز هستند، ادامه همین وظیفه است.

دریادار فدوی گفت: نیروی دریایی سپاه ضمن حضور مقتدرانه در حوزه مأموریتی برای اجرای منویات و راهبردهای نظام در بخش دفاعی و امنیتی، ظرفیت خوبی را نیز به انجام خدمت عمومی در زمینه ساخت اسکله صیادی برای مردم، ایجاد حوضچه و موجشکن، طرحهای عمرانی و معیشتی، خدمات درمانی رایگان و نیمهرایگان و خدمات فرهنگی به مردم منطقه اختصاص داده است.

وی افزود: سپاه متعلق به مردم است و از همه ظرفیت و مقدورات خود برای خدمت به آنان استفاده خواهد کرد.

گفتنی است، این بیمارستان صحرایی که در حوزه مأموریت منطقه پنجم دریایی سپاه در بندر مغویه افتتاح شد، با ظرفیت خدماترسانی به بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم منطقه و با ۹ بخش تخصصی مورد بهرهبرداری قرار گرفت و کلیه خدمات خود اعم از تخصصی، عمومی، جراحی و دارویی تا پایان هفته وحدت به طور رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

از جمله تخصصهایی که از امروز آماده خدمت به مردم هستند میتوان به قلب، کلیه و مجاری ادرار، گوارش، زنان و زایمان، دندانپزشکی و جراحی اشاره کرد.

رادیولوژی، سونوگرافی، جراحی عمومی و خدمات آزمایشگاهی از دیگر خدماتی است که در طول یک هفته برپایی این بیمارستان صحرایی در اختیار مردم منطقه مغویه از توابع بندرلنگه در استان هرمزگان که عموماً از برادران و خواهران اهل سنت هستند، قرار خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار