ما آماده‌ایم-49/ زائر لبنانی راهیان نور در گفت و گو با دفاع پرس:

مکان جغرافیایی تکلیف را از گردن انسان ساقط نمی کند

زائر لبنانی راهیان نور با بیان اینکه شهدای حزب الله لبنان و شهدای دفاع مقدس در راه آرمانی مشترک جان خود را فدای اسلام کردند، گفت: مکان جغرافیایی تکلیف را از گردن آدم ساقط نمی کند.
کد خبر: ۷۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ - 08March 2016

مکان جغرافیایی تکلیف را از گردن انسان ساقط نمی کند

"ملیکا نجوا" زائر لبنانی راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور در رابطه با حضور خود در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بیان داشت: وقتی ما در این اماکن متبرکه و پاک حضور پیدا می کنیم برای ما مهم نیست چه مسافتی را طی کرده ایم. وقتی می خواستیم برای این سفر معنوی اقدام کنیم برایمان مهم نبود که در سوریه، لبنان، عراق و یا ایران باشیم. هدفمان این بود که در سرزمین های عشق حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما از قلب های تشنه مان سوال می پرسیم که باحضور در چه مکان هایی می توانیم دل های تشنه مان را سیراب کنیم. این علت حضور ما در این مناطق بود.

این زائر لبنانی در رابطه با وجه تشابه شهدای دفاع مقدس با شهدای حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: همه شهدا مقتدا و مولایشان حضرت سیدالشهدا(ع) است. هدف امام حسین(ع) از حضور در کربلا دفاع از اسلام ناب محمدی بود. شهدای دفاع مقدس و حزب الله لبنان نیز با روحیه اصحاب امام حسین(ع) وارد صحنه ی ایثار شدند.

نجوا در خصوص حضور نیروهای حزب الله لبنان در جبهه های مختلف برای دفاع از مسلمین بیان داشت: مکان جغرافیایی تکلیف را از گردن آدم ساقط نمی کند چنان که سیدحسن نصرالله فرمودند که ما در هر منطقه جغرافیایی که لازم باشد آماده انجام تکلیف شرعی مان هستیم.

وی تصریح کرد: دفاع از خط ولایت فقیه و حضرت آیت الله خامنه ای را وظیفه خود می دانیم و هرجا که لازم بدانیم برای پیاده کردن احکام اسلامی حضور پیدا می کنیم.

زائر لبنانی راهیان نور در پایان گفت: احساس من در رابطه با حضور در معراج شهدای اهواز قابل وصف نیست و تنها می توانم بگویم شهدا زنده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار