مسئول خادمین یادمان شهدای هویزه خبر داد؛

روایت حماسه شهدای هویزه توسط راویان جوان/ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در یادمان هویزه

مسئول خادمین یادمان شهدای هویزه از حضور راویان جوان در این یادمان خبر داد و گفت: راویان جوان حماسه هویزه را روایت می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ - 07March 2016

روایت حماسه شهدای هویزه توسط راویان جوان/ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در یادمان هویزه

مجتبی پرمایه مسئول خادمین یادمان شهدای هویزه در گفتوگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عملیاتی جنوب غرب اظهار داشت: یادمان شهدای هویزه حدود 50 نفر خادم آقا و خانم دارد که برنامههای مختلفی را انجام میدهند، یک بخش از این برنامهها آماده سازی یادمان برای حضور زوار است که با هدف پذیرایی بهتر از زائران شهدا صورت میگیرد.

 وی افزود: بخش دیگری از کارها در یادمان هویزه کارهای فرهنگی است که برنامههای گوناگونی برای زوار از ابتدای ورود تدارک دیده شده است.
 
مسئول خادمین یادمان شهدای هویزه بیان کرد: وقتی زائران برای زیارت مزار شهدای هویزه میآیند از ورودی مقتل یک تیم از راویان جوان مستقر هستند که اتوبوسها را تا پارکینگ همراهی و یک روایت کوتاه سه دقیقهای از هویزه برای آنها بیان میکنند.
 
وی ادامه داد: در ورودی یادمان آمار زائران گرفته میشود از پارکینگ تا ورودی زیارتگاه انتظامات با لباس خادمی ایستادهاند و کارهای مختص به خود را انجام میدهند و به راهنمایی زوار میپردازند.
 
پرمایه اضافه کرد: در ورودی یادمان هم تعداد دیگری از خادمان شهدا از زائران استقبال میکنند تا به صحن بروند. بعد از اینکه کاروان راهیان نور شهدای هویزه را زیارت کرد راویان به روایت آنچه در هویزه گذشته است، میپردازند.
 
مسئول خادمین یادمان شهدای هویزه خاطرنشان کرد: کل برنامهای که برای حضور زائران در نظر گرفته شده بین 60 تا 90 دقیقه است تا زوار بتوانند بهتر از فضای معنوی این یادمان بهره ببرند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار