ما آماده‌ایم-35/ معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور:

اجرای طرح یکسان‌سازی راویان دوران دفاع مقدس

معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اجرای طرح یکسان‌سازی راویان راهیان نور گفت: تصمیم گرفتیم تا دروس ارائه شده و مرتبط با هر عملیات را مبنای آموزش راویان دوران دفاع مقدس قرار دهیم.
کد خبر: ۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 05March 2016

اجرای طرح یکسان‌سازی راویان دوران دفاع مقدس

سرهنگ منصور عیوضی، معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: مهمترین فعالیت این ستاد بهکارگیری و استقرار راویان پیشکسوت و جانباز از ردههای مختلف نظامی اعم از ارتش، سپاه، بسیج، جهاد و نیروی انتظامی در سطح یادمانهاست.

وی با بیان اینکه سعی کردهایم در این رابطه از راویانی که در عملیاتها حضور داشتهاند، استفاده کنیم، افزود: بی تردید روایتگری راویانی که در عملیاتهای دوران دفاع مقدس بهطور مستقیم حضور داشتهاند از اثربخشی و تاثیرگذاری قابل توجهی بر مخاطبان برخوردار خواهد بود.

سرهنگ عیوضی با اشاره به اینکه بخشی از راویان ما بهعنوان راویان تخصصی و استاد راوی مطرح هستند، عنوان کرد: این عزیزان با توجه به حضور مستمری که در مناطق عملیاتی داشتهاند، دورههای ویژه روایتگری را در دانشگاه امام حسین(ع) گذراندهاند و همچنین توانستند تجربیات لازم را در این خصوص کسب کنند؛ از این رو بهعنوان استاد راوی در خدمت یادمانهای دفاع مقدس هستند.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیتهای این مجموعه، موضوع یکسانسازی راویان راهیان نور بوده؛ که با صدور کارت روایتگری از سوی ستاد مرکزی راهیان نور، این عزیزان به انضمام دارا بودن کارت ردهها و یگانهای خدمتی خود کارتهای روایتگری ستاد را نیز بر سینه خود دارند؛ که نشان از تایید و تحت پوشش بودن و یکسانسازی راویان است.
 
معاون راویان ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه همواره عدهای راوی را بهعنوان نیروی احتیاط در اختیار داریم، گفت: هر زمان که یادمانهای ما با کمبود راوی مواجه شد، و به ستاد اعلام نیاز کرد، از نیروهای احتیاط جهت مرتفعسازی و پوشش استفاده میشود.

وی افزود: سعی ما بر این است تا همچون سالهای گذشته طرحهای تصویب شده را عملیاتی کرده و یا به مرحله اجرایی نزدیک کنیم.

عیوضی در پایان تاکید کرد: در بحث تداوم آموزش و ارتقای سطح کیفی راویان طی جلسات متعددی که با فرماندهان دوران دفاع مقدس داشتهایم، تصمیم گرفتیم تا دروس ارائه شده و مرتبط با هر عملیات را مبنای آموزش راویان دوران دفاع مقدس قرار دهیم.

نظر شما
پربیننده ها