مهمترین اتفاقات روز آخر سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر؛

نمایش «سیانور»، «به دنیا آمدن» و «هفت ماهگی»

بخش سودای سیمرغ آخرین روز از جشنواره فجر با نمایش«سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «به دنیا آمدن» کاری از محسن عبدالوهاب و «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمرادی به کار خود پایان خواهد داد.
کد خبر: ۷۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ - 10February 2016

نمایش «سیانور»، «به دنیا آمدن» و «هفت ماهگی»

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس دهمین و آخرین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر امروز در کاخ جشنواره با نمایش «کارنامه بنیاد کندی» به کارگردانی محمد جعفری، «اینجا کسی نمیمیرد» ساخته حسین کندری و «گاهی» از محمدرضا رحمانی از دقایقی پیش در بخش سینما حقیقت و سینمای هنر و تجربه آغاز به کار کرد.

بخش سودای سیمرغ آخرین روز از جشنواره فجر با نمایش «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، «به دنیا آمدن» کاری از محسن عبدالوهاب و «هفت ماهگی» ساخته هاتف علیمرادی به کار خود پایان خواهد داد.

«سیانور»؛ بهروز شعیبی

فیلم سینمایی «سیانور» یک عاشقانه سیاسی است و قصه آن در دهه 50 میگذرد، «سیانور» به یک مقطع مهم سیاسی در تاریخ ایران میپردازد که تاکنون کمتر در سینمای ایران به آن پرداخته شده است.

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی از بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را مییابند در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب میکنند.

«به دنیا آمدن»؛ محسن عبدالوهاب

فیلم سینمایی«به دنیا آمدن» دومین ساخته بلند محسن عبدالوهاب است. در خلاصه داستان «به دنیا آمدن» آمده است:زن و شوهری در استانه میانسالگی برای ادامه مسیر زندگیشان با یکدیگر دچار مشکل می شوند. در این فیلم قرار است ترکیبی از بازیگران سینما و تئاتر حضور داشته باشند.

در فیلم «به دنیا آمدن» که دومین همکاری مشترک محسن عبدالوهاب و محمداحمدی است بازیگرانی چون هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، پونه عبدالکریم زاده، رضا مرتضوی، رویا جاویدنیا، مهدی امیری، اسماعیل پوررضا، مرتضی نسیم سبحان و بازیگران نوجوان؛ سپهراد فرزامی و نیکی نصیریان نقش آفرینی می کنند.

«هفت ماهگی»؛ هاتف علیمرادی

«هفت ماهگی» ششمین فیلم بلند سینمایی هاتف علیمردانی است که منصور لشگری قوچانی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، محمدرضا علیمردانی و رضا بهبودی از بازیگران این فیلم هستند.

نظر شما
پربیننده ها