بیانیه سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

سازمان بسیج رسانه استان مرکزی، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، از مردم همیشه در صحنه استان مرکزی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ - 03April 2024

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مرکزی را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰاوَةٗ لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلۡیَهُودَ

بی شک و طبق مصداق صریح قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمن قدًاری که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای نیل به این هدف از هر جنایتی دریغ نمی‌کند. رژیم غاصبی که مردم مظلوم فلسطین را از خانه‌ی خود اخراج نموده و هر روز جنایات جدیدی علیه این ملت مظلوم مرتکب می‌شود.

سازمان بسیج رسانه استان مرکزی و اصحاب رسانه ضمن محکوم نمودن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، اعلام می‌دارد، پشتیبان این ملت مظلوم خواهد بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

این سازمان همچنین ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارد که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار