بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ملی راهیان نور؛

راهیان نور پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت بیستم اسفند «روز ملی راهیان نور» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 10March 2024

《راهیان نور》پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ملی راهیان نور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و درود و سلام به روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه و تابناک شهیدان، ایثارگران و رزمندگان که عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را بر دوش خود حمل کردند.

دوران دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی است که شرح استقامت، پایمردی، فداکاری و ازخودگذشتگی ملت بزرگ ایران در آن نگاشته شده است.

امروز در گام دوم انقلاب اسلامی و در امتداد مسیر نورانی دوران دفاع مقدس، حرکت عظیم راهیان نور راهبردی‌ترین و تاثیرگذارترین جریان فرهنگی شکل گرفته در جمهوری اسلامی ایران است.

راهیان نور ابزار و بستر لازم را جهت انتقال فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس به نسل کنونی و نسل‌های آینده فراهم نموده است.

گرامیداشت راهیان نور در حقیقت تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، رزمندگان و ایثارگران و پاسداشت ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران راهیان نور در استان، امید واثق دارد با همدلی و تلاش مضاعف و با اتکا به خداوند منان و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه گسترش و ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس با حضور بیش‌ازپیش فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار