نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد؛

لزوم ثبت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس کردستان

حجت‌الاسلام «پورذهبی» بر اهمیت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ثبت ایثار و فداکاری‌های مردم کردستان در دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد و انجام این مهم باید همراه با خلاقیت باشد.
کد خبر: ۶۵۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 05March 2024

لزوم ثبت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز (سه‌شنبه) از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بازدید کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در این بازدید و نشست با سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل و کارمندان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر اهمیت تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: ثبت ایثار و فداکاری‌های مردم کردستان در دفاع مقدس بسیار اهمیت دارد و انجام این مهم باید همراه با خلاقیت باشد.

وی افزود: باید فرازی از ایثار و شهادت در قبل و بعد از انقلاب به صورت نمایشگاه و موزه در فضای اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان مهیا شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: تا زمان بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس کردستان، بخشی از فضای اداره کل به موزه دفاع مقدس اختصاص داده و آثار، کتاب‌ها، روایتگری از ایثار و شهادت مردم کردستان به صورت فاخر و منسجم در این مکان در معرض نمایش قرار داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار