رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:

هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی تاثیرگذارین دوره نظری، معنوی و علمی برای دانشجویان است

امیر سرتیپ آراسته گفت: دوره هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی تاثیرگذارین دوره نظری، معنوی و علمی برای دانشجویان است و دانشجویان زندگی آینده خود را بر اساس معنویت و علمی که آموزش دیدند، برنامه‌ریزی می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 22February 2024

امیر سرتیپ آراسته: هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی تاثیرگذارین دوره نظری، معنوی و علمی برای دانشجویان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که امروز (پنجشنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی طی چند روز در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری برگزار می‌شود و سپس دانشجویان عزیز به دوره عملی و آموزش میدانی در منطقه جنوب از دوکوهه تا بندر امام اعزام می‌شوند.

امیر سرتیپ آراسته ادامه داد: در آموزش عملی، فرماندهان، پیشکسوتان و طراحان عملیات‌ها نیرو‌های مسلح ۱۱ عملیاتی که در منطقه جنوب انجام شده را برای دانشجویان بیان می‌کنند. در این دوره شخصیت‌های برجسته‌ای همچون سردار فضلی، سرلشکر صفوی و سردار اسدی عملیات‌های سپاه در دوران دفاع مقدس را بیان خواهند کرد؛ همچنین عملیات‌های ارتش نیز توسط اساتید ارتشی آموزش داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانشجویان پس از آموزش دوره نظری، وارد دوره عملی می‌شوند و با جغرافیا و ژئوپولتیک منطقه آشنا و فرهنگ حماسه و غیرت رزمنده‌های دفاع مقدس به دانشجویان منتقل می‌شود.

امیر سرتیپ آراسته با بیان اینکه دوره عملی و میدانی هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در چند روز برگزار می‌شود، یادآور شد: در این دوره تدبیر، علم، حکمت، غیرت، حماسه، ایثار، معنویت و عرفان دفاع مقدس به دانشجویان منتقل می‌شود.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی خاطرنشان کرد: این دوره تاثیرگذارین دوره نظری، معنوی و علمی برای دانشجویان است و دانشجویان زندگی آینده خود را بر اساس معنویت و علمی که آموزش دیدند برنامه ریزی می‌کنند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار