جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

لزوم بهره‌مندی دانشجویان از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس/ هر رأیی در انتخابات تیری بر قلب دشمنان است

حجت‌الاسلام «جلیلی‌صفت» با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات قدرت ملی را تقویت می‌کند، گفت: هر رأیی در انتخابات مصداق تیری بر قلب دشمنان است.
کد خبر: ۶۵۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 24February 2024
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: حضور حداکثری در انتخابات قدرت ملی را بالا برده و دشمن را نا امید می‌کند/ هر رای ما همانند تیری است که به قلب دشمنان برخورد می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بیست و دومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که صبح امروز (شنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه مبانی دینی دفاع مقدس بسیار گسترده و مهم است، اظهار داشت: درباره دفاع مقدس می‌توان کتاب‌ها نوشت و در اختیار عموم قرار داد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت فراگیری علم و دانش در کنار ایمان و اعتقاد را برای دانشجویان ضروری دانست و ادامه داد: دفاع مقدس آثار و برکات فراوانی دارد و دانشجویان باید از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس بهره ببرند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: جنگ تحمیلی، ۸ سال به طول انجامید و ما با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کردیم و از دین، کشور، مرز‌های آبی و خاکی مان دفاع کردیم. رزمندگان ما به مبانی اصول اخلاقی و دینی در دفاع مقدس پایبند بودند و این یکی از عوامل پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس سنگر‌ها میدان مسابقه خیرات، اخلاقیات، ایثار و فداکاری بود، یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلفی توانمند شدیم و آمریکایی‌ها در رعب و وحشت قرار دارند و نگران صادرات تجهیزات موشکی و دفاعی ما هستند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دارای موشک‌های نقطه زن هستیم و اراده کنیم می‌توانیم مواضع دشمن را در هر نقطه‌ای نابود کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی تعیین کننده معادلات در منطقه است، یادآور شد: امروز امنیت منطقه برگرفته از اعتقادات و مبانی دینی است و این به برکت هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه عنوان کرد: امروز مقاومت در منطقه صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کرده و عملیات طوفان‌الاقصی برگرفته از مبانی دینی و اعتقادی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام جلیلی‌صفت در ادامه با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: امروز ما سنگر دیگری را در پیش داریم و انتخابات پیش رو کمتر از سنگر‌های میدان‌های رزم نیست.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات قدرت ملی را بالا برده و دشمن را نا امید می‌کند. هر رای ما همچون تیری است که به قلب دشمنان برخورد می‌کند. ما نباید از انتخابات غفلت کنیم و امیدواریم ملت با بصیرت ایران همچون همیشه و با شکوه در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ 271
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار