مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

«هدایت خواه» از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 12May 2024
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «ستار هدایت خواه» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مناسبی است که سیره رضوی در بین مردم گسترش پیدا کند، اظهار داشت: هفدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در استان برگزار می‌شود.
 
هدایت خواه با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت از روز دختر در استان آغاز شده است، افزود: امشب کاروان زیر سایه خورشید وارد استان می‌شود و از ۲۳ اردیبهشت تا یکم خرداد در سطح استان حضور پیدا خواهند کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ۱۰۰ عنوان برنامه در این دوره ۸ روزه پیش بینی شده است، عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، ورزشکاران، ائمه جمعه، طلاب و روحانیون، زندانیان، بیمارستان ها، کارآفرینان، نیرو‌های مسلح، حضور در مراکز توانبخشی از جمله این برنامه‌ها است.
 
وی کانون‌های خادم یاری در استان را ۱۸ مورد ذکر کرد و گفت: برنامه‌های خدمت رسانی به مردم توسط این کانون‌ها انجام می‌شود. 
 
وی از اجرای ۴۰ عنوان برنامه توسط کانون‌های خادم یاری در دهه کرامت در استان خبرداد و تصریح کرد: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اجرای جشن دخترانه میثاق یاران، تجمع نوجوانان رضوی، برگزاری میز خدمت توسط مشاوران، چهارشنبه‌های امام رضایی (ع)، تجلیل از مادران دارای چند فرزند، اهدای نذر خون، آزادی مادران زندانی دارای جرایم غیر عمد، اهدای جهیزیه، ارودوی جهادی در مناطق محروم از برنامه‌های این دهه می‌باشد. 
 
هدایت خواه در ادامه از تجلیل نخبگان علمی، ورزشکاران دارای نشان ارادت، پخت و توزیع ۲۰ هزار پرس غذا در جشن‌های این دهه خبرداد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار