جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله (ع):

ملت ایران پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند/ انتخابات در ۲۲ کشور مدعی دموکراسی با شرط و شروط برگزار می‌شود

سردار «ربیعی» گفت: در ۲۲ کشور مدعی دموکراسی انتخابات با شرط و شروط برگزار می‌شود و حتی از هر فردی که نمی‌خواهد رای بدهد، جریمه می‌گیرند؛ اما همان کشور‌ها در انتخابات‌های کشور‌های اسلامی دخالت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹ - 21February 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سید علیرضا ربیعی» جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله (ع)، امروز (چهارشنبه) در همایش «مقاومت اسلامی؛ از نهر تا بحر» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، جمهوری اسلامی ایران را از جمله الگو‌های برتر برگزاری انتخابات در جهان دانست و اظهار داشت: دشمنان ما در زمان انتخابات، به‌شدت علیه ما هجمه می‌کنند و اگر جناحی در مسیر آن‌ها قدم برمی‌دارد، مردم را به رای دادن به آن‌ها توصیه می‌کنند و چنانچه انتخابات ما به مذاق آن‌ها خوش نیاید، به مردم ما توصیه می‌کنند که رای ندهند.

جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۵۰ انتخابات داشته‌ایم که در همه آن‌ها با هجمه بالای دشمن مواجه بوده‌ایم، گفت: آمریکا که این همه علیه انتخابات ما هجمه می‌کند و دشمن اصلی انقلاب ما است، در واشنگتن مردم خودش حق رای ندارند؛ چراکه اغلب مردم واشنگتن از قومیت‌های سیاهپوست و کسانی هستند که با نظام سرمایه‌داری ارتباطی ندارند.

سردار ربیعی با اشاره به اینکه کشور‌های مدعی دموکراسی، خودشان با انتخابات مخالف هستند، افزود: در ۲۲ کشور مدعی دموکراسی انتخابات با شرط و شروط برگزار می‌شود و حتی از هر فردی که نمی‌خواهد رای بدهد، جریمه می‌گیرند؛ اما همان کشور‌ها در انتخابات‌های کشور‌های اسلامی دخالت می‌کنند.

جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله (ع) با اشاره به اعتصابی که در مجلس ششم صورت گرفت، عنوان کرد: این اعتصاب‌کنندگان کسانی بودند که می‌خواستند قانون اساسی را تغییر دهند؛ در حالی که مشابه این اتفاق در سودان نیز افتاد و تغییرات قانون اساسی در این کشور، سرانجام موجب تجزیه سودان شد.

سردار ربیعی تأکید کرد: ما کشوری مستحکم و مردم انقلابی و پای کاری داریم؛ لذا توطئه‌های دشمن همواره با شکست مواجه شده است؛ اما دشمنان می‌خواهند با تمسک به راهکاری قانونی به تغییر قانون اساسی ما بپردازند و همواره می‌گویند که ما جمهوری اسلامی ایران را باید به پنج قسمت تجزیه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلسی که بر سرکار می‌آید، مهم است، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های قوی در کشور‌ها حضور مردم در صحنه‌های حمایت از حکومت‌هاست؛ لذا ما وظیفه داریم تا در انتخابات به صورت پرشور حضور پیدا کنیم.

سردار ربیعی با اشاره به اهمیت انتخابات در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: ایشان فرمودند که از دشمن نترسید، تا ملت‌های دنیا هم بفهمند که نباید از دشمن خود بترسند؛ چنانچه در راهپیمایی‌های حمایت از غزه دیدیم که مردم جهان نترسیدند و به میدان آمدند؛ پرچم غزه در کشور‌های مختلف بالاست و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار