رئیس بسیج دانشجویی کرمانشاه:

هجمه‌های سنگین رسانه‌ای دشمن علیه انتخابات به قصد نامید کردن مردم در حال انجام است

«امجدیان» گفت: هجمه‌های سنگین رسانه‌ای دشمن یکی از راهبردهای آنان علیه انتخابات در کشور است. این روزها رسانه‌های دشمن به خط شده و قصد ناامید کردن و دلسرد کردن مردم را دارند.
کد خبر: ۶۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 20February 2024

هجمه‌های سنگین رسانه‌ای دشمن علیه انتخابات به قصد نامید کردن مردم در حال انجام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قاسم امجدیان» رئیس بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز (دوشنبه) با حضور در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات بیش از پیش ضرورت جهاد تبیین در جامعه به ویژه دانشجویان نمایان می‌شود. در این زمان کم همه ما وظیفه داریم اهمیت انتخابات و مشارکت در این میدان سیاسی اجتماعی را تبیین کرده و همه اقشار را با رویکردی عقلانی علمی به شرکت در انتخابات دعوت کنیم. قطعاً آگاهی از اهمیت مشارکت در انتخابات همه مردم ایران عزیز را به شرکت در این میدان ترغیب خواهد کرد.

وی ادامه داد:  هجمه‌های سنگین رسانه‌ای دشمن یکی از راهبردهای آنان علیه انتخابات در کشور است. این روزها رسانه‌های دشمن به خط شده و قصد ناامید کردن و دلسرد کردن مردم را دارند. در کنار مقوله دعوت به مشارکت حداکثری، وظیفه انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح نیز در دستور کار است و برنامه ریزی هایی در ناحیه بسیج دانشجویی در این خصوص انجام گرفته است. برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و فضاهای عمومی از برنامه‌های بسیج دانشجویی کرمانشاه در مدت اخیر بوده و تا روز انتخابات نیز این کرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی معاونت آزاداندیشی در بسیج ناحیه دانشجویی کرمانشاه، گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در مدت باقی مانده تا انتخابات در سطح دانشگاه‌های استان کرمانشاه با محوریت آزاداندیشی در قالب کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون‌های آزاد برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مناظرات و برنامه‌های مشترک برای کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی خواهد بود که این برنامه‌ها با اعلام قطعی کاندیدا و شروع زمان تبلیغات در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد. در تمامی برنامه‌هایی که با محوریت بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد از هیچ کاندیدایی دفاع و یا علیه کاندیدای خاصی موضع گیری نخواهد شد. حضور کاندیدا در دانشگاه‌های و در معرض سوالات تخصصی دانشجویاتن قرار گرفتن زمینه ساز خوبی برای انجام مطالبه گری از نمایندگان آینده و مسئولین استانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها