امام جمعه سرپل ذهاب:

وظیفه سپاه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «ساداتی» گفت: یکی از افتخارات و ابتکارات بنیانگذار انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران بود که وظیفه آن حفظ دستاوردهای انقلاب در سراسر دنیا است.
کد خبر: ۶۵۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 13February 2024

وظیفه سپاه حفظ دستاورد های انقلاب در سراسر دنیاستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از افتخارات و ابتکارات بنیانگذار انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران بود که وظیفه آن حفظ دستاوردهای انقلاب در سراسر دنیا است.

وی افزود: امروز سپاه به‌عنوان یک نیروی حافظ ارزش‌های دینی و الهی و اصیل انسانی دیگر متعلق به کشور و جامعه خاصی نیست، بلکه امروز این فرهنگ انقلاب اسلامی به واسطه همین پاسداران محور فرهنگ مقاومت و گفتمان مقاومت در دنیا ایجاد کرده وظیفه همه ما را سخت‌تر کرده است.

امام جمعه شهرستان سرپل دذهاب عنوان کرد: افتخارات سپاه پاسداران در عرصه سیاسی، نظامی و اجتماعی، خدمت به مردم  است.

پاسداری از گوهر گران‌بهای انقلاب اسلامی که برگرفته از انقلاب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است

سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب در ادامه مراسم اظهار داشت: امروزه مفتخریم پاسداری از گوهر گران‌بهای انقلاب اسلامی که برگرفته از انقلاب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است، انجام می‌دهیم و این انقلاب حاصل خون ریخته هزاران شهید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب افزود: آن کسی‌که در پشتیبانی، صیانت، حمایت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد، پاسدار است.

وی تصریح کرد: پاسداران واقعی در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی از آرمان‌ها و ارزش‌های کشور صیانت کردند و در هر صحنه‌ای که وارد شدند، پشتیبانی کردند، همچنان که شهدای عزیز از هر قشر و لباس نیروهای مسلح لشکری و کشوری، مردمی، شهدای ترور و… برای انقلاب اسلامی جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها