در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: پاسداران منشأ خدمات بسیاری برای مردم بودند

سردار «خوشبخت» گفت: پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی از سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ایثارگری‌های بسیاری در راه دفاع از اسلام و ایران داشته‌اند و در هر زمان منشأ خدمات ارزنده برای مردم صبور ایران اسلامی بوده‌اند.
کد خبر: ۶۵۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 13February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:پاسداران با بصیرت و آگاهی از سیره امام حسین(ع) ایثارگری‌های بسیاری داشته‌اندسردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کرمانشاه در گفت‌‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه با اشاره به تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار اظهار داشت:  انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و بصیرت مردم مومن ایران در عرصه‎‌های مهم و حساس داخلی و بین‌المللی مسیر رو به رشدی را طی کرده است. پاسداران انقلاب اسلامی با الگو قرار دادن سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ایثارگری‌های بسیاری در راه دفاع از اسلام و ایران داشته‌اند و در هر زمان منشأ خدمات ارزنده برای مردم صبور ایران اسلامی بوده‌اند.

وی گفت: در دوران پرافتخار دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم از جان و دل پاسدار حریم اسلام و انقلاب شدند، آرامش و امنیت کنونی کشور ما حاصل، آمادگی دفاعی رزمندگان جان بر کف سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح است. پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از جان خود گذشتند تا نظام اسلامی ما به اقتدار برسد، پاسداران، امروز باید راه آنان را در سنگرهای جدید ادامه دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه بیان کرد: دفاع همه جانبه از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی همراه با شجاعت در مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان از شاخصه‌های مکتب عاشورا است و پاسداران با روحیه حسینی زیستن و حسینی اندیشیدن در این مسیر روشن قرار دارند. در واقع پاسداری، فرهنگ عزت، افتخار و ایثار و شهادت است. پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی با تکیه بر بیانات امام خامنه‌ای در راستای توانمندی در همه عرصه‌ها حرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است و سپاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی در اوج اقتدار، با ایمان و بالندگی آمادگی نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی و دفاع از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها