طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: انتخابات پیش رو صحنه تقابل جبهه حق و باطل است/ مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند

سردار «خوشبخت» گفت: انتخابات اسفندماه به صحنه تقابل جبهه حق و باطل تبدیل شده است. اگرچه عده‌ای از برخی مشکلات معیشتی گلایه دارند، اما هیچ‌گاه از نظام رو برنمی‌گردانند و همواره پشتیبان نظام هستند.
کد خبر: ۶۴۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 07February 2024

انتخابات پیش رو در کشور جبهه حق و شیاطین تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در مراسم یادواره شهدای هنرمند شهرستان جوانرود که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) معجزه قرن بود و به ما عزت و خودباوری داد. امام راحل اسلام را طور دیگری تفسیر کرد و با همین نگاه بود که به ما قدرت داد و توانسته‌ایم در طول این سال‌ها همه چالش‌ها را به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: امروز جهادتبیین بر عهده همه مجاهدان است و باید به درستی به این موضوع بپردازیم تا دشمنان نتوانند دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال برده و دوران طاغوت را آنگونه که خودشان می‌خواهند، جلوه دهند.

سردار خوشبخت در ادامه گفت: بیان و تبیین دوران قبل از انقلاب و دوران رژیم پهلوی و کم و کاستی‌ها و مشکلات آن زمان خیلی مهم است تا نسل جدید ما بدانند علت خروش و جوشش آحاد ملت ایران چی بود و الان ما در چه وضعیتی هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: بعد از گذشت این ۴۵ سال از انقلاب یاد شهدای انقلاب را گرامی داشته و امیدواریم ملت شریف ایران به تمام قله های پیشرفت در سطح جهانی برسند.

سردار خوشبخت به اهمیت انتخابات اسفند ماه نیز پرداخت و افزود: این انتخابات به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده است. اگرچه عده‌ای از گرانی، اوضاع اقتصادی، سوء مدیریت‌ها و... گلایه دارند، اما هیچگاه از نظام رو برنمی گردانند و همواره پشتیبان نظام هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات پیش رو به نوعی به تقابل جبهه حق و شیاطین تبدیل شده است، گفت: شرکت در انتخابات دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات دفاع از نظام است، تصریح کرد: همه وظیفه داریم مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم. نظام جمهوری اسلامی ایران را با مردم نگهداشته‌ایم در واقع ریشه مردمی انقلاب، آن را در برابر طوفان‌ها استوار کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مردم پدیده‌ای قابل تعریف نیست، بلکه مردم همواره به نظام قدرت داده‌اند و در مواقعی که حضور مردم کم‌اثر یا کم‌رنگ بوده دچار ضعف شده است.

سردار خوشبخت با مروری بر شرایط ایران در دوران طاغوت، بیان داشت: پیش از انقلاب اسلامی از همه جوانب به سایر کشورها وابسته بودیم و در داخل کشور فساد و تباهی و سیاهی موج می‌زد. انقلاب اسلامی نسخه‌ای از همان بعثت رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است که در دوران تاریک طاغوت به‌مانند نوری درخشید و امروز پرتو آن به تمام جهان رسیده است. این همان وعده رسول‌الله است که فرمود «قوم سلمان فارسی اسلام را مجدداً زنده می‌کنند» و دیدیم امامین انقلاب، یعنی فرزندان آن حضرت از دیار سلمان، با قیام خود اسلام را در کشور ایران احیا کردند.

وی نقش بزرگان و متنفذین در محلات را از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف بسیار مهم و اثربخش عنوان و خاطرنشان کرد: ایلات و عشایر کرمانشاه از طلیعه انقلاب اسلامی همراه و همگام با فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده‌اند و در انتخابات اسفند نیز شاهد حضور باشکوه شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها