معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

«شعبانی» گفت: مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و این مسئولان هستند که قدری از مردم عقب هستند و با وجود همه اختلاف سلائق باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۴۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 03February 2024

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه با احزاب و فعالان سیاسی استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها امروز در آستانه آغاز چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که هم به وجود آمدن و هم ادامه حیات آن نیازمند تبیین است.

وی توانمندی آحاد جامعه در تحلیل وقایع بین‌المللی را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امام راحل انقلاب را توسط مردم به پیروزی رساندند.

شعبانی با تاکید بر حضور مردم در همه عرصه‌ها، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران را با مردم نگهداشته‌ایم در واقع ریشه مردمی انقلاب، آن را در برابر طوفان‌ها استوار کرده است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بدون مردم پدیده‌ای قابل تعریف نیست بلکه مردم همواره به نظام قدرت داده‌اند و در مواقعی که حضور مردم کم‌اثر یا کم‌رنگ بوده دچار ضعف شده است.

شعبانی نیروهای مسلح را مردم‌پایه خواند و گفت: مردم در تمام عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و در عرصه سیاسی هم حضور مردم این عرصه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شعبانی با بیان اینکه مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و این مسئولان هستند که قدری از مردم عقب هستند، افزود: با وجود همه اختلاف سلائق باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها