۲۲ مرکز درمانی بسیج در مناطق محروم افتتاح می‌شود

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ۲۲ مرکز درمانی عمومی و تخصصی درمانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان، در مناطق محروم و کم‌برخوردار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۴۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ - 02February 2024

۲۲ مرکز درمانی بسیج در مناطق محروم افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، همزمان با ایام‌الله دهه فجر، ۲۲ مرکز درمانی عمومی و تخصصی درمانی موسسه خدمات درمانی بسیجیان در مناطق محروم و کم‌برخوردار، با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و «عیسی مالمیر» مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در این راستا، پنج مرکز درمانی در مناطق محروم استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی و ایلام به‌صورت همزمان افتتاح و ۱۷ مرکز دیگر نیز به‌صورت جداگانه به بهره‌برداری خواهند رسید.

مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان وابسته به بنیاد تعاون بسیج، سال ۱۳۷۵ با مأموریت تأمین، تولید و ارائه زنجیره کامل خدمات سلامت به عموم مردم، به‌ویژه محرومان جامعه ایجاد شد که در حال حاضر دارای با بیش از ۱۲۰ مرکز درمانی عمومی و تخصصی در سراسر کشور به‌خصوص در نقاط محروم، در حال خدمت‌رسانی به مردم است. 

این موسسه در حال حاضر، ساخت بیش از ۸۰ مرکز درمانی را در دست اقدام دارد که پیش‌بینی می‌شود این مراکز درمانی تا هفته بسیج سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسند.

مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در قالب برنامه‌های کلان خود، در نظر دارد تا برای رسیدن به اهداف سیاست‌های محرومیت‌زدایی، ۱۰۰۰ منطقه محروم را با ایجاد ۵۰۰ مرکز درمانی تا سال ۱۴۰۷ تحت پوشش خود قرار دهد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار