معاون قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور:

جهیزیه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان اهدا شد

سرهنگ جعفری گفت: ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب، بین زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ - 31December 2023

جهیزیه‌های اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان اهدا شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ پاسدار «علی‌اکبر جعفری» معاون قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور امروز در آیین اهدا ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ارائه خدمات مختلف عمرانی، زیربنایی و اجتماعی به مردم سیستان و بلوچستان ازطریق قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی و مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ۳۱۳ سری جهیزیه کاملاً ایرانی و تولید شده در کارخانه‌های کشور برای حمایت از تولیدات داخلی بین زوج‌های جوان این استان اهدا کرد.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد.

این مسئول افزود: مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس در دو سال گذشته با حمایت انجام شده بیش از پنج هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شیعه و سنی با بهره‌گیری از کرامت کامل انسانی توزیع شد.

وی بیان کرد: با شناسایی دقیق انجام شده افرادی زیر پوشش قرار گرفتند که عمدتاً زیر پوشش هیچ نهاد دیگری نبودند.

همچنین در کنار اهدای جهیزیه‌ها، مراسم تکریم از این زوج‌های جوان با اهدای کلام الله مجید، چادر و گل و اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار