ارائه خدمات درمانی رایگان به ۲۵۰۰ نفر در منطقه ۱۹ تهران توسط بسیج

موسسه خدمات درمانی بسیجیان همزمان با ایام‌الله دهه فجر، اردوی جهادی یک¬روزه‌ای را در منطقه ۱۹ تهران برگزار کرد که طی آن، به ۲ هزار و ۴۹۰ نفر از اهالی این منطقه، ۶ هزار و ۴۴۲ خدمت درمانی و پزشکی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۶۴۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ - 02February 2024

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۲۵۰۰ نفر در منطقه ۱۹ تهران توسط بسیجبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، اردو‌های جهادی را در راستای کلان طرح «یاسر» و با هدف عدالت در ارائه خدمات درمانی و بهره‌مندی آحاد جامعه به‌ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی و بسیج، در بیش از ۳۰ نقطه کشور برگزار می‌کند. 

در این اردو‌های جهادی که با محوریت دسترسی مناطق محروم و کم‌برخوردار به خدمات درمانی و پزشکی اجرا می‌شود، بیش از ۳۰ تیم پزشکی و متخصص برای ارائه خدمات، به این مناطق اعزام شده و به ارائه خدمات مکمل درمان می‌پردازند.

در همین راستا، با توجه به نیاز مناطق محروم و کم‌برخوردار مناطق حاشیه شهر تهران به خدمات درمانی و پزشکی، اردوی جهادی یک‌روزه‌ای با مشارکت ۷۶ نفر از پزشکان و کادر درمانی، روز گذشته (پنج‌شبه) همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، در منطقه ۱۹ تهران برگزار شد که طی آن، موسسه خدمات درمان بسیجیان با صرف هزینه ۶ میلیارد ریال، به ۲ هزار و ۴۹۰ نفر از اهالی این منطقه، تعداد ۶ هزار و ۴۴۲ خدمت درمانی و پزشکی رایگان ارائه کرد.

این خدمات درمانی و پزشکی در زمینه‌های غربالگری سرطان، خدمات درمانگاهی تخصصی، دندانپزشکی، ناباوری، طب سنتی و طب اسلامی و اعطای داروی رایگان صورت گرفت و بیمارانی که نیاز به درمان بیشتری داشتند نیز برای انجام ادامه روند درمان خود، به ۵۰ مرکز درمانی ارجاع داده شدند.

موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای اجرای کلان طرح «یاسر»، در نظر دارد تا با ساماندهی گروه‌های جهادی پزشکی، تا رسیدن به عدالت در ارائه خدمات سلامت درمانی در کشور، برگزاری اردو‌های جهادی درمانی و پزشکی را ادامه دهد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار