امام جمعه قصرشیرین:

مشارکت مردم در انتخابات ضامن حفظ و بقای نظام اسلامی است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: مشارکت مردم در انتخابات تنها یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق و اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، امتحان الهی، نقطه اتکای حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و مهمتر از همه ضامن حفظ و بقای نظام اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ - 26January 2024

مشارکت مردم در انتخابات ضامن حفظ و بقای نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم، نقطه کانونی حیات انقلاب اسلامی هستند و باید بدانند که حضور آن ها در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کننده‌ امنیت ملی است و اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: اینکه می بینیم دشمنان پُررو و وقیح در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌خاطر حضور مردم است و دشمن از این حضور به‌معنای واقعی کلمه می‌ترسند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: مشارکت مردم در صحنه و در عرصه‌های مختلف به ویژه لیلة‌القدر انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، مجرای اعمال حاکمیت حق و یک وظیفه شرعی و الهی و ملی است.

وی همچنین با اشاره به تاثیر تحولات غزه بر آینده غرب آسیا گفت: عملیات «طوفان الاقصی» به کاهش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه‌ منجر شود و قدرت حضور ایران در غرب آسیا و موفق نبودن واشنگتن در ترویج رویکردهای امنیتی و سیاسی خود را در مرحله پس از جنگ ثابت کند از این رو کشورهای منطقه به سمت تنوع‌بخشی به سیاست خارجی خود به‌ویژه با قدرت‌های بزرگ جدید در منطقه مانند روسیه و چین حرکت می‌کنند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین مشارکت مردم در انتخابات تنها یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق و اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، امتحان الهی، نقطه اتکای حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و مهمتر از همه ضامن حفظ و بقای نظام اسلامی است. وی همچنین ۱۵ رجب سالروز وفات حضرت زینب (س) را به همه مسلمانان و مریدان ایشان تسلیت گفت و آن حضرت را الگوی مناسبی برای همه عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها