پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز پدر

سرهنگ «کاظمی» به ‌مناسبت روز پدر و میلاد حضرت امیر المومنین علی (ع) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 24January 2024

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار گلستان به مناسبت روز پدربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی، ميلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر را به عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت و کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم رجب زادروز تابش انوار علم، عدالت، شجاعت و سخاوت، روزی که جهان شاهد شکفتن اسوه کمال و معرفت گردید و کعبه بستر ولادت بزرگ مردی شد که یاور حقیقی و همیشگی پیامبر گرامی (ص)، از آن به پا خاست.

بی تردید حضرت علی(ع) سرچشمه نیک ترین صفاتی است که برای هر رهروی معرفت و کمال، اسوه‌ای بی نظیر خوانده می شود، چنانکه شجاعتش در نبرد علیه باطل، عدالت پیشگی و قضاوت راستینش و پندهای سرشار از معرفت و حکمتش، عرصه هدایت بشریت را متحول ساخت.

امام علی(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک، گفتار، رفتار و منش خویش، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، حامی ستمدیدگان، محرومان، پدر یتیمان، سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به همه دلیرمردان دلاور ایران اسلامی خصوصاً چهارهزار شهید گرانقدر استان، رزمندگان و پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، پدران شهید و عموم مردم متدین و ولایتمدار استان گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم، امید است که توفیق قدم نهادن در مسیر درک کمال، عدالت پیشگی و اخلاق آن امام بزرگوار نصیبمان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار