طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان: یادمان‌های شهدا مرکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سرهنگ «کاظمی» گفت: یادمان‌های شهدا مراکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید به گونه‌ای آراسته و آماده بشوند که عموم زائران و کسانی که قدم در این مکان مقدس می‌گذارند، جان و جسم و روحشان تحت تاثیر قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 24January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان مینودشت امروز با حضور سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و فرامرز دیلم کتولی فرماندار و رئیس هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان مینودشت، معاونین فرماندار و  ضای هیئت امنا در محل فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه یاد شهدا بیشتر زنده شود، فضای کشور و جامعه بیشتر به سمت ارزش‌ها حرکت خواهد کرد؛ لذا یادمان‌های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسلهای کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.

کاظمی افزود: یادمان‌های شهدا مراکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید به گونه‌ای آراسته و آماده بشوند که عموم زائران و کسانی که قدم در این مکان مقدس می‌گذارند، جان و جسم و روحشان تحت تاثیر قرار بگیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان قبل از شروع جلسه هیئت امنا، بر مزار سه شهید گمنام شهر مینودشت حاضر شد و نسبت به ارواح مطهر آنان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار