حضور حداکثری اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

مشارکت برای برگزاری انتخابات پرشور و مطلوب رسالت‌ همه مسئولان است

حجت‌الاسلام «توکلی» مشارکت برای برگزاری انتخابات پرشور و مطلوب را رسالت همه مسئولان خواند و گفت: باید همه با هم زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات امسال را فراهم کنیم.
کد خبر: ۶۴۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 16January 2024

مشارکت برای برگزاری انتخابات پرشور و مطلوب رسالت‌ همه مسئولان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طه توکلی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در جمع فرهنگیان و معلمان بخش موچش شهرستان کامیاران که با موضوع جهاد تبیین و انتخابات برگزار شد با اشاره به تاثیر انتخابات بر سرنوشت جامعه اظهار داشت: با انتخاب اصلح زمینه روی کارآمدن مجلس قوی فراهم می‌شود، همه ما باید با تمامی توان تلاش کنیم که انتخابات باشکوه برگزار شود.

وی افزود: امیدوارم همه با هم با حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات امسال بار دیگر حماسه‌ای ماندگار خلق و توطئه‌ها و تبلیغات دروغین دشمنان که دنبال تضعیف انتخابات هستند، را با شکست مواجه کنیم.

حجت‌الاسلام توکلی مشارکت برای برگزاری انتخابات پرشور و مطلوب را رسالت همه مسئولان خواند و تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت در این زمینه همه تلاش خود را به‌کار بگیرد.

وی با بیان اینکه رسالت معلمان برگرفته از رسالت انبیا است، گفت: وظیفه و مأموریت معلمان در این برهه از دوران ترغیب رأی اولی‌ها جهت مشارکت قوی در انتخابات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ادامه داد: باید همه با هم زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات امسال را فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به اینکه رای اولی‌ها نقش مهمی در انتخابات دارند، یادآرو شد: خانواده‌ها زمینه حضور فرزندان خود را در این رویداد فراهم کنند تا هر کدام به سهم خود در این حماسه تاریخی مشارکت داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار