حضور حداکثری اقتدار ملی/ عضو شورای ائتلاف کردستان:

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است

«میمنت‌آبادی» سلامت در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است و رهبر معظم انقلاب مشارکت در انتخابات را یک دژ مستحکم و ستبر بزرگ در برابر ترفندهای دشمنان قرار داده‌اند.
کد خبر: ۶۴۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 13January 2024

حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «میمنت‌آبادی» عضو شورای ائتلاف کردستان در در شورای ائتلاف استان اظهار داشت: مبنای انقلاب اسلامی از آغاز شکل‌گیری حضور مردم بوده است و امام راحل توجه ویژه‌ای به نقش مردم چه در دوران مبارزه و چه در بعد از پیروزی انقلاب داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه به اعتقاد اندیشمندان «حضور مردم در انتخابات» بعنوان یک پیچ تاریخی مدنظر است، گفت: قانون اساسی ما برگرفته از قرآن کریم است و مملو از توصیه‌ها و اصولی است که نقش مردم را در اراده حاکمیتی تجلی می‌کند و حضور در انتخابات پیش‌رو تجلی مردم‌سالاری دینی در اداره جامعه است.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است و رهبر معظم انقلاب مشارکت در انتخابات را یک دژ مستحکم و ستبر بزرگ در برابر ترفندهای دشمنان قرار داده‌اند.

میمنت‌آبادی سلامت در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و یادآرو شد: توجه به سلامت انتخابات یک مقوله مهم است و باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها