حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کردستان:

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و خنثی‌کننده تهدیدات دشمن است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و عاملی تعیین کننده در پشتوانه مردمی نظام و از عوامل خنثی کننده تهدیدات دشمن است.
کد خبر: ۶۴۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 13January 2024

انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و خنثی کننده تهدیدات دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «محمد سادات» رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کردستان در شورای ائتلاف کردستان با بیان اینکه در این برهه از زمان وظایف نیرو‌های انقلابی بسیار حساس و تعیین کننده است، اظهار داشت: دشمن به دنبال برجسته‌سازی کلیدواژه تحریم انتخابات و القای دروغین و مهندسی بودن انتخابات است تا رأی مردم را بی‌ثمر جلوه دهد.

وی افزود: دلخوری مردم از برخی مسئولان را به قهر مردم از حاکمیت القا می‌کنند و کاهش انتخابات را به رفراندوم نظام تسری می‌دهند و از روی کارآمدن نیرو‌های انقلابی هراس دارند.

حجت‌الاسلام سادات رسالت نیرو‌های انقلابی را حساس خواند و تاکید کرد: باید مراقب بود که وارد بازی‌های دشمن نشویم.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کردستان اضافه کرد: انتخابات در ایران مظهر مردم‌سالاری دینی و عاملی تعیین کننده در پشتوانه مردمی نظام و از عوامل خنثی کننده تهدیدات دشمن است.

وی بیان کرد: انتخابات همچنین نشان‌دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و مشارکت عامل امنیت و آبروی نظام در سطح بین‌المللی است.

حجت‌الاسلام سادات افزود: تمام توان دشمن از مهار حداکثری جمهوری اسلامی به خصوص از سوی نظام سلطه در رأس آمریکای جنایتکار برای رو در رو قرار دادن مردم و حاکمیت و قهر مردم با صندوق‌های رأی است تا انتخاباتی سرد و بی‌روح را رقم بزند.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان کردستان یادآرو شد: باید مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کرد بنابراین نیرو‌های جهادی و روحانیون برای آگاه‌سازی جامعه در حاشیه شهر‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها