رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

اقدام تروریستی کرمان بیانگر هراس صهیونیست از زائران حاج قاسم است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: اقدامات تروریستی دشمن در گلزار شهدا کرمان بیانگر هراس، رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او از زائران حاج قاسم است.
کد خبر: ۶۴۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ - 06January 2024

اقدام تروریستی کرمان بیانگر هراس صهیونیست از زائران حاج قاسم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان راه شهید سلیمانی رذالت و جنایت این حرکت را تحمل نخواهند کرد و عوامل این حادثه تروریستی پاسخ سختی را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمن در گلزار شهدا بیانگر هراس، رژیم غاصب صهیونیستی و اربابان او از زائران حاج قاسم است، افزود: برای پنهان کردن شکست مفتضحانه و آبروی از دست رفته خود به دست رزمندگان جبهه مقاومت که پرورش یافتگان مکتب شهید سلیمانی هستند، دست به این تلاش مذبوحانه زده‌اند.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: دشمن ذلیل و مضمحل صهیونیست به سرکردگی آمریکای جنایتکار و عوامل تکفیری خود دست به جنایت مذبوحانه‌ای زد و با اقدامی تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان مظلوم و بیگناه، خوی ددمنشانه خود را بیش از همیشه نمایان کرد.

وی ادامه داد: بی‌شک این حماقت ذلیلانه رژیم صهیونیستی و عوامل تکفیری او ذره‌ای خلل بر اراده ملت ولایت‌مدار و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ما به نیرو‌های نظامی و امنیتی خود اعتماد کامل داریم، اما معتقدیم تردید و تعلل در پاسخ قاطع و خشن و پشیمان کننده به دشمن صهیونیستی و عوامل تکفیری آن باعث افزایش این دست جنایات گشته و همچنان باید شاهد فجایعی خونین‌تر علیه ملت عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار