رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

برنامه‌های تبیینی با موضوع بصیرت و فتنه در ۵۰ نقطه کردستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «سادات» از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی با موضوع بصیرت، فتنه خبر داد و گفت: مراسم محوری و عمومی یوم الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر استان کردستان از مهمترین برنامه‌های این روز است.
کد خبر: ۶۴۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 27December 2023

برنامه‌های تبیینی با موضوع بصیرت و فتنه در ۵۰ نقطه استان برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت نهم دی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز فرارسیدن دهه بصیرت و محکومت سران فتنه اظهار داشت: به مناسبت ایام پیش‌رو صد‌ها برنامه اجرایی، تبیینی و فرهنگی برای این روز در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه تبیینی و بصیرتی در سطح ادارات استان با موضوع بصیرت، فتنه و پیوست مسئله فلسطین، غزه و مقاومت خبر داد و افزود: مراسم محوری و عمومی یوم الله نهم دی در ۵۰ نقطه سراسر استان کردستان از مهمترین برنامه‌های این روز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای در حوزه بازشناسی ابعاد حماسه نهم دی ماه گفت: اجرای برنامه‌های تخصصی با حضور کارشناسان خبره استانی در صدا و سیما، تجلیل از شهدای شاخص، برگزاری همایش بصیرتی علمای اهل سنت و تشیع در ایام هفته بصیرت، برپایی نمایشگاه کاریکاتور، عکس و کتاب و برگزاری همایش‌های شعر در سطح استان از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

سادات از تجلیل از چهره‌های ویژه جهاد تبیین و برگزاری مراسم زنگ بصیرت در مدارس استان خبر داد و عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه‌های دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر توسط اعضای ستاد برگزاری یوم الله نهم دی در استان کردستان برنامه‌ریزی شده و به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار