رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

«تفکر بسیج» رویای مستکبران عالم را پریشان کرده است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: به حول قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی و جغرافیایی را درنوردیده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رویای مستکبران عالم را پریشان کرده است.
کد خبر: ۶۳۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 27November 2023

«تفکر بسیج» رویای مستکبران عالم را پریشان کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به حول قوه‌ الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی و جغرافیایی را درنوردیده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رویای مستکبران عالم را پریشان کرده است.

وی افزود: در سایه تفکر بسیجی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است.

حجت الاسلام سادات سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را یکی از درخشان‌ترین برگ های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) فرمان صدور بسیج مستضعفین را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسانهای آزاده و نستوه صادر کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به درخت تنومندی تبدیل شده است و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علیرغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد، به دلیل گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها